Visa bifogad fil 116290English Tea Shop White Tea, Coconut & Passion Fruit
Jättegott som iste också!
Det låter gott!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 116290English Tea Shop White Tea, Coconut & Passion Fruit
Jättegott som iste också!
Helt gudomligt gott En nära släkting säljer teet i sin butik och jag har på riktigt köpt upp alla förpackningarDet låter gott!!
Det lät gott! Får leta reda på det nånstans och testaVisa bifogad fil 116294
Fredsted Passionsfrukt och Lime är också jättegott och fräscht! Tror jag gillar passionsfrukt
Garanterat! Jag har fått SÅ mycket negativa kommentarer om hur puckad jag är som ens kallar mig tedrickare när jag dricker pås-te Jag kan gilla lite alla möjliga sorter.Var det inte ett sådant här te som inte "var fint nog" för vissa i en annan tråd? Men det är helt klart mitt favoritte ändå. Det te jag faller tillbaka på återkommande för en kopp lugn och ro, det och citron.
Ja jag gillar också lite olika och tycker om just forest fruit eller citom för att det inte är tretusen olika smaker, tycker att olika teer tilltalar vid olika situationer.Garanterat! Jag har fått SÅ mycket negativa kommentarer om hur puckad jag är som ens kallar mig tedrickare när jag dricker pås-te Jag kan gilla lite alla möjliga sorter.
Pukka ' s vanilla chai är också en favorit
Det är ett riktigt höst/vinter/dåligt väder teJa, det är gott! Jag brukar alltid ha en ask på kontoret på vintrarna.
Garanterat! Jag har fått SÅ mycket negativa kommentarer om hur puckad jag är som ens kallar mig tedrickare när jag dricker pås-te Jag kan gilla lite alla möjliga sorter.