Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Jag ser massvis med stora dyra husbilar överallt nu för tiden. Kanske mycket för att jag själv drömmer om en plåtis. Kruxet är att ska...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
15 946
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Har googlat efter konstens alla regler men får inget svar på varför min fot värker i vila men nästan ingen värk under tiden jag är...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
6 806
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Red två lektioner efter varandra igår och i natt fick jag så ont i kroppen att jag knappt kunde ligga på mage i sängen (min...
Svar
9
· Visningar
868
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Piercade mina örsnibbar någon gång i mitten av 90-talet. De har aldrig varit någon problem, förrens nu! De sista 2-3 åren har jag kunnat...
Svar
10
· Visningar
2 070
Senast: Lutten
·
Fritid Jag har ett helt rum fyllt av böcker. Jag inser krasst att de flesta läser jag bara en gång. Efter att dessutom ha gjort några långa...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 248
Senast: warg
·
Kläder & Bli fin Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa...
2
Svar
39
· Visningar
2 518
Senast: Krålus
·
Kultur Jag trodde jag hade rena tänder... 😬 ... men min tandläkare säger att det finns plack mellan... 🌠🔪🔥💣💥🔫 Kan hända att människan säger...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
33 750
Senast: Snowball
·
Mat Fyller 40 om drygt 2 veckor och för att fira detta har jag bjudit mina vänner på bla en picknick nästa helg. 🥳 I gruppen finns bla 2...
Svar
13
· Visningar
1 619
Senast: Tilly_85
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Hur ofta lagar du mat? Varm mat alltså.
10 11 12
Svar
238
· Visningar
14 231
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vilken färg tycker ni är snyggast på dörrar och fönster i ett klassiskt svenskt falurött hus med vita knutar? Vitt, svart, grönt, gult...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 512
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Jobbar och håller på att utbilda mig högre genom studier, jag fick ett papper av chefen med en ny lön nyligen, 26600kr skulle jag få...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 226
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb En fundering jag har efter ett läst en annan tråd, är detta med lön och lönesättning för arbtete. När vet en om ens lön är bra...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 482
Hemmet Lite utanför ämnet kanske, men vilket är det mest passande ordet för en byggnad som det är lite allmänna saker i som inte riktigt har...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 511
Senast: nullo-modo
·
Trädgård & Växter Jag är lite sugen på att skaffa dagliljor av den större modellen. Har sått solrosor som rådjuren betat av. Dagliljor ska ju inte vara...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: tanten
·
Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
41 573
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
1 219
Senast: mamman
·
Hemmet Vilken sorts träolja kan jag ha om jag vill att träet ska bli mörkare? Funkar denna? Inte den som heter färglös utan teak...
Svar
6
· Visningar
559
Senast: kit
·
Hemmet Har köpt villa och ska flytta på hösten. Känner oro och stress inför flytten. Hur många flyttlådor behövs och hur länge tar det att...
2
Svar
20
· Visningar
1 679
Senast: SaraXX
·
Juridik & Ekonomi Jag har haft min bil inne för en reparation. Nu visade sig att de slarvat och jag måste åka dig igen för en enkel fix. Är jag gnällig om...
Svar
6
· Visningar
726
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka