Jag har jobbat för två olika hotellkedjor, men har aldrig sett nån i praktiken.Du har bott på för lite hotell.
Känner mig lurad på en naggande liten konfektpryl!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har jobbat för två olika hotellkedjor, men har aldrig sett nån i praktiken.Du har bott på för lite hotell.
Smart!Jag har aldrig använt någon själv, men du stoppar ner byxbenen i den och stänger, så pressar och värmer den byxorna så de ser nystrukna ut efteråt.
Jag ska helt ärligt erkänna att jag inte sett många trots flera hotellnätter på många olika hotell både inom och utomlands.Jag har jobbat för två olika hotellkedjor, men har aldrig sett nån i praktiken.
Innan jag vågade fråga vad det var trodde jag att det var någon slags utfällbar strykbräda. På vårt hotell var de fastmonterade i väggen.Aha! Trodde det var något med skjortor.
Telefoner intill badkaret då?Jag har jobbat för två olika hotellkedjor, men har aldrig sett nån i praktiken.
Handduksvärmare visste jag inte att man kunde köpa lite hursomnhelst och ställa lite varsomhelst. Varma handdukar har jag får låna på flyget. Då har nån kommit med en tång och lagt en snorhet liten handduksslamsa i händerna på en, och man sagt Ho! Ha! istället för tack, när man tagit emot den. Handduksvärmare trodde jag satt fastskruvade i flygplan och inten gick att ta lös och flytta runt på utan att ett helt flygplan hängde med. Vem använder en handduksvärmare där hemma? Blir
Jag HAR en sån hemmaInnan jag började på mitt nuvarande jobb hade jag aldrig sett en sådan här förut.
Visa bifogad fil 130671
Jag fattar handduksvärmaren från SPAigheter, men varför får en varma handukar på flyget?
Nej...Telefoner intill badkaret då?
Aah... såklart. Hände aldrig mellan Stockholm och Malmö.För att fräscha upp sig efter en lång nattflygning tex. Fungerar lite som en våtservett när den träffar ansiktshuden medans den är varm.
Fast SAS hade sånt även på flygningar i Sverige förr.Aah... såklart. Hände aldrig mellan Stockholm och Malmö.
MVH,
non-frequent flyer
Make it happen!Nej...
Men jag ska fila på en liten lapp (gås- eller reservoirpenna?) att lägga till en, eller den andra VDn.
En av deras behovsanställda akademiker behöver ett retrorum! En liten junior svit, tacksåmycket. Kan komma in med frukostpersonalen och pressa veck 06-08 två morgnar i veckan under konferenssäsongen. Under bröllopshelger bistår jag förmiddagstid med att ringa upp badande gäster och önska stor lycka och påminna om Nånting Blått (som helst inte kommer från hotellets trädgårdsplanteringar).
Haha, jag flög ToR under en vecka i augusti 2013. En av mina totalt 4 flygstrapatser på 40 år. Mycket orutinerad kring flygmanskinstrafik.Fast SAS hade sånt även på flygningar i Sverige förr.
Jag tror att det var under eran med Janne SAS Carlzon och charmkurserna alla anställda fick gå.Haha, jag flög ToR under en vecka i augusti 2013. En av mina totalt 4 flygstrapatser på 40 år. Mycket orutinerad kring flygmanskinstrafik.
"Söte, goe Herr/Fru VD... Skulle förestående och omfattande renovering av etablissemanget möjligen kunna färdas bakåt i tiden, istället för det tänkta: framåt? Differentiera mera; som enda hotell som backar i utvecklingen får vi en unik liten fläck på kartan (som är vikbar, präglad på vaxat papper)."Make it happen!
"charmkurs"Jag tror att det var under eran med Janne SAS Carlzon och charmkurserna alla anställda fick gå.
Om det faktiskt var så här då man flög på 1960- talet, då hade jag inte haft något emot att flyga med ett retro-flygbolag"Söte, goe Herr/Fru VD... Skulle förestående och omfattande renovering av etablissemanget möjligen kunna färdas bakåt i tiden, istället för det tänkta: framåt? Differentiera mera; som enda hotell som backar i utvecklingen får vi en unik liten fläck på kartan (som är vikbar, präglad på vaxat papper
Innan jag började på mitt nuvarande jobb hade jag aldrig sett en sådan här förut.
Visa bifogad fil 130671