Inte_Ung
Trådstartare
Jag hänger gärna på.Mmm, jag har nästan lust att åka ner och testa
Rekognosering är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hänger gärna på.Mmm, jag har nästan lust att åka ner och testa
Vilken tid?Jag hänger gärna på.
Rekognosering är bra.
Du var snabb.Är i närheten av grillen
ja absolut, inte dyrt och maten var bra.Du var snabb.
Jag tänkte typ i nästa vecka.
Jag åkte till Knivsta i går och blir borta i en vecka.
Men toppen med en testpatrull.
Tycker du att vi skall satsa på den?
Trist att missa dig, men jag satt i bilen på väg upp då.ja absolut, inte dyrt och maten var bra.
Jag var väldigt uttråkad igår. så jag tänkte vad f*n, så jag drog ner till femöre tog en promenad. gick lite i staden åkte hem.Trist att missa dig, men jag satt i bilen på väg upp då.
Men uppdraget blev ju tydligen utfört med den äran ändå.
@Cattis_E , @Tranan, @cambodia, @Halcyon, @cirkus, @movi, @Therese1988, @golit
Jag skulle vilja föreslå att vi ses tre gånger
Först 22 oktober på Athena Kolgrill
Om det är kul så kör vi igen 28 oktober på något annat ställe.
@Tranan kanske hakar på ytterligare en provätning? Nu vet jag ju hur snabb som du är.
Och så en sista liten intim träff på 3 i november om inte fler har anslutit sig till dess.
Ah, synd att jag inte kunde hänga med.Jag var väldigt uttråkad igår. så jag tänkte vad f*n, så jag drog ner till femöre tog en promenad. gick lite i staden åkte hem.
Så ja vist men men semester tar slut på söndag.
Låter som en bra idé.Trist att missa dig, men jag satt i bilen på väg upp då.
Men uppdraget blev ju tydligen utfört med den äran ändå.
@Cattis_E , @Tranan, @cambodia, @Halcyon, @cirkus, @movi, @Therese1988, @golit
Jag skulle vilja föreslå att vi ses tre gånger
Först 22 oktober på Athena Kolgrill
Om det är kul så kör vi igen 28 oktober på något annat ställe.
@Tranan kanske hakar på ytterligare en provätning? Nu vet jag ju hur snabb som du är.
Och så en sista liten intim träff på 3 i november om inte fler har anslutit sig till dess.
@Inte_Ung Funderar ni på kolgrillen 22a? Eller är det bestämt t.om. Hänger inte med riktigt här just nu på semestern.Precis lärt mig var Athenas Kolgrill ligger. Bra läge om tar buss eller tåg
Vi har bestämt kolgrillen den 22a då den har mat som passar de flesta.@Inte_Ung Funderar ni på kolgrillen 22a? Eller är det bestämt t.om. Hänger inte med riktigt här just nu på semestern.
Jag kommer med bil, så bara det finns parkering inom rimligt avstånd så låter ju kolgrill intressant. Men jag är öppen för det mesta. Lite kräsen gällande husmanskost och indiskt men det brukar ju alltid finnas något.
Alltså i OKTOBER!!@Inte_Ung Funderar ni på kolgrillen 22a? Eller är det bestämt t.om. Hänger inte med riktigt här just nu på semestern.
Jag kommer med bil, så bara det finns parkering inom rimligt avstånd så låter ju kolgrill intressant. Men jag är öppen för det mesta. Lite kräsen gällande husmanskost och indiskt men det brukar ju alltid finnas något.
Toppen, då vet jag.Vi har bestämt kolgrillen den 22a då den har mat som passar de flesta.
Parkeringar i Nyköping är däremot bökigt på riktigt.
Planera att komma tidigt och behöva promenera en bit.
Annars möter jag gärna upp dig om inget annat skerÄr det aktuellt med någon träff den 28/10 för oss som inte kunde den 22:a?
Tack, men syftade mest på allmän buketräff som vi diskuterat i tråden.Annars möter jag gärna upp dig om inget annat sker
Inga förändringar med 22/10 väl?Vi har bestämt kolgrillen den 22a då den har mat som passar de flesta.
Parkeringar i Nyköping är däremot bökigt på riktigt.
Planera att komma tidigt och behöva promenera en bit.