Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ni som släktforskar. Vilket program använder ni och varför? Jag har fått inse att Holgerdata verkar vara nedlagt dvs det kommer inte gå...
Svar
2
· Visningar
522
Senast: Habina
·
Mat Vilken är eran favorit frukt/bär? Finns ju så otroligt många olika. Riktigt goda tycker jag Kiwi, Hallon, Jordgubbar och krusbär är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 491
Senast: snorp
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Rie
·
Tjatter Jag borde tända i vedspisen så der blir varmt i huset. Jag borde också hämta ved, borsta tänderna, gå en promenad och söka jobb. I...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 587
Senast: Tranan
·
Samhälle Langa in era bästa! Järnspikar är en gammal favorit som jag borde använda mer men behöver inspiration;):banana:
2
Svar
38
· Visningar
2 041
Senast: Waco
·
Hemmet Måste köpa ny toner till min brother dcp 9020 cdw laserskrivare men var 17 ska man handla? Var brukar ni köpa skrivarfärg/toner...
Svar
6
· Visningar
432
Senast: _Elly_
·
Mat Hallå där ! Nu ska vi 4 "tanter" från fjället till Umeå på fredag. för en mässa, och övernattning på hotell. De hör inte till...
Svar
18
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Tjatter Mamma fyller 70 om knappt 2 månader. Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på...
2
Svar
23
· Visningar
1 375
Senast: Tofs
·
Mat Jag gillar att laga mat med quornfiléer och quornbitar men de innehåller äggvita och jag vill egentligen undvika fabriksägg. Finns det...
Svar
12
· Visningar
756
Senast: Takire
·
IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: kit
·
Kropp & Själ Mitt ex jobbar tydligen på akuten i Örebro. Det sista jag vill är att han ska vara i närheten om jag kommer in akut. Ni som vet vet. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 311
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag funderar på att byta ut min gamla 80tals "stereoskorsten" till något mindre skrymmande, snyggare och modernare. Då tänker jag...
Svar
16
· Visningar
1 077
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag insåg ,efter ett besök hos kompis med mysig altan, att anledningen till att jag inte är så ofta på altanen nog beror på att den...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Luff
·
Kultur Tiderna ändras och normerna likaså. Jag har börjat reflektera över hur många gamla pojkbandslåtar som är riktigt creepy. En riktigt...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 773
Senast: Dobby
·
Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: tara
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Myrten
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Bara för att frågan kom upp i en annan duschtråd och jag blev nyfiken. Personligen tycker jag att det är jättepraktiskt (hemma i min...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 153
Kropp & Själ Jag ringde till 1177 för att min dotter (snart 13 år gammal) idag blev trampad av sin bästis på handen som resulterade i stor svullnad i...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Sassy
·
F
Kropp & Själ Jag har sedan några år tillbaka besvär med spända muskler i nacke och skuldror. Ihärdiga kiropraktorer, massörer och naprapater har...
2
Svar
34
· Visningar
1 878
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Tänkte spara lite pengar och återanvända vårt gamla sittbadkar till att odla i. Det är emaljerat. Borde väl inte vara några problem att...
Svar
3
· Visningar
905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp