Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Hur många kommer klara att fortsätta att driva sin mjölkgård? Kommer det bli brist på svenska mjölkprodukter? Jag förstår inte. Priset...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 918
Senast: Skjøldur
·
Mat Har ni en sån i ert kök? Någon kanske har flera? ^^ kikar själv på en Hamilton Beach, mest för att den verkar vara en ok (stor) storlek...
Svar
12
· Visningar
555
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Det har blivit dags för mig att uppdatera mitt CV, och jag velar lite i vad jag ska ange som slutdatum på min förra tjänst. För att...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: JohannaB
·
Mat Bakgrund: Ena barnet allergisk mot jordnötter och andra nötter. Vi pratade om att vi skulle ut och äta alla fyra nästa helg och jag...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Fruentimber
·
Fritid Vad hittar man på när man besöker Öland i april? Är intresserad av historia! Och mat 😉 Var sugen på att besöka utgrävningsplatsen vid...
2
Svar
21
· Visningar
1 336
Senast: YaHilweh
·
Juridik & Ekonomi Kort fråga. (Eftersom konsumentrådgivare el liknande är lediga över helgen) Begagnad bil (årsmod 2011) köpt av bilhandlare för ca 5...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lugnande har kommit upp som ett ev alternativ för ett av barnen, för att klara av en situation som ger panik (vi har gått i behandling...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 996
Senast: Lingon
·
Hemmet Märkte nog sent en kommande försäljning (villa) men kontaktade iaf mäklaren bums, denne meddelade att det fanns redan en trolig köpare...
Svar
18
· Visningar
2 709
Senast: Youma
·
Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 780
Senast: Enya
·
S
Relationer Har tr en man i 9 månader. Vi har starka känslor för varandra. Det som är jobbigt är att han fortfarande tr en kvinna som han har haft...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
27 017
Senast: samband67
·
Kropp & Själ Jag har vetat sedan barn att jag har mild allergi mot björkpollen (märks bara när det är som värst typ). Med tiden har jag dock märkt...
2
Svar
21
· Visningar
1 472
Senast: Harmomini
·
Hemmet Av oklar anledning har vi stopp i toaletten och jag vet fasen inte vad tusan jag ska göra. Någon vaskrensare har vi inte tyvärr. Tips...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag behöver köpa nya hörlurar i modell ear pod (tror jag att de heter). Någon som har tips? Måste passa yttepyttesmå öron, tåla att...
2
Svar
27
· Visningar
1 596
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Jag få förbaskat ont i ryggen när jag jobbar. Ländryggen då. Jag försöker tänka på att avlasta och arbeta ergonomiskt men det hjälper...
2
Svar
37
· Visningar
1 838
Senast: Wille
·
Hemmet Jag har lånat en varmluftspistol och tänkte att jag skulle ta bort all färg från mina pardörrar med den. För att förhindra att det...
2
Svar
36
· Visningar
3 118
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej! Jag har en oerhörd beslutsångest när det kommer till vad jag vill bli när jag blir stor (nåväl, större). Nu velar jag mellan att...
Svar
4
· Visningar
702
Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 728
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: Badger
·
Hemmet Efter att ha funderat i ett år tänkte jag äntligen beställa matstolarna vi längtat efter... bara för att få beskedet att de är helt...
Svar
16
· Visningar
1 634
Senast: Migo
·
Fritid Ni som säljer på Tradera: Hur skickar ni varan. Mot något slags förskott, eller tar ni betalt i förhand och skickar sårbart? Funderar på...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp