Be dem ta hem åt dig om det inte finns.Det ska nog testas! Frågan är var jag får tag i Oxsvans, om går på lokala ICA eller måste ta kik i storstan (Nyköping). Inte så ofta man kollar efter den styckdetaljen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be dem ta hem åt dig om det inte finns.Det ska nog testas! Frågan är var jag får tag i Oxsvans, om går på lokala ICA eller måste ta kik i storstan (Nyköping). Inte så ofta man kollar efter den styckdetaljen
Tom lilla Ica i töreboda har svansbitar.Det ska nog testas! Frågan är var jag får tag i Oxsvans, om går på lokala ICA eller måste ta kik i storstan (Nyköping). Inte så ofta man kollar efter den styckdetaljen
Vårat har säkert, ska kika imorgon. Som sagt inte en detalj man kikat efterTom lilla Ica i töreboda har svansbitar.
jag zåg dom av en zlump när jag letade efter något vovvarna kunde knapra och inzåg att det var billigare att köpa dom på metervara hoz lokala zlaktarenVårat har säkert, ska kika imorgon. Som sagt inte en detalj man kikat efter
Får i kålKan inte va enda som sug på grytor nu till hösten?
Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops.
Så känner behöver massa tips! Hit me!
Skriver inga presenter då en del saker går byta ut och fler nytta av tråden
Det här är en av mina höstfavoriter: https://www.ica.se/recept/kycklinggryta-med-dragon-och-apple-723215/
Måste av nyfikenhet fråga, blev din sås fiskbullsfärgad eller gyllene som på bilden? Jag gillar att läsa kommentarerna på recept, och hur olika folk lyckas göra med samma recept