Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Igår vaknade jag med lite smärta i knät som gjorde det svårt att belasta benet ordentligt när jag gick. Smärtan var så pass liten igår...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: cherie
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 244
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Nu blir dethär lite diffust. Tydligen har företagets HR bestämt sig för att arbeta hemifrån dagarna innan påsk. Jag blev informerad av...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 931
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Någon som läst boken? Eller någon som ändå är duktig på att rensa? Jag är hamster och jag måste helt enkelt rensa. Tänkte få lite gjort...
Svar
17
· Visningar
1 281
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Glad påsk Buke! Jag hoppas att alla får precis den dagen ni vill ha oavsett om ni firar eller inte. Själv ska jag passa på att njuta...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 164
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Finns det nån vanlig person härinne (dvs inte tekniskt geni utan normalbegåvad...) som lärt sig programmet Illustrator? Det är alltså...
Svar
12
· Visningar
628
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ En tråd för oss adventskalender fantaster som tittar på alldeles för mycket Grääs YT och inhalerar rituals dofter och villhöver mer...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Elendil
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Jag läste någonstans att kvinnor och män generellt står annorlunda i en dusch. Män står vanligtvis med ansiktet in mot duschen och...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
11 207
Senast: bettysmatte
·
Juridik & Ekonomi Tog tag i att rensa ur ett köksskåp där en hel hylla är fylld med sparade gamla betalda räkningar, tråkiga/ev känsliga papper från ett...
Svar
11
· Visningar
1 964
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Mot bättre vetande gick jag på ett yogapass idag eftersom det skulle vara "yin" och det skulle vara bra för att förbättra rörligheten...
Svar
16
· Visningar
1 208
Senast: Silver Girl
·
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: Sarah415
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
71 991
Senast: Calmiche
·
Juridik & Ekonomi Jag bor i mittenhuset i en radhuslänga i vår brf. I dagsläget måste jag gå genom huset med ogräs och tex gräsklipparen. Eller över mina...
Svar
16
· Visningar
1 291
Senast: Verdandi
·
Mat Jag gjorde en färssås för 9 dagar sedan. Den innehåller bl.a. grädde. Törs jag äta den nu?
2
Svar
26
· Visningar
1 421
Senast: Wille
·
Fritid Igår började VM för herrar i Ottawa, Kanada. SVT sänder. Sverige - USA börjar kl 15 så om 6 minuter. :up: Här...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Rosett
·
Relationer Hur går man vidare efter sexuella trakasserier? När folk man trodde var ens vänner visar sin rätta sida. När andra vänner vänder en...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: IzeUnicorn
·
Fritid Jag har just börjat måla lite i datorn med Krita. Jag har nyss gjort en målning i flera olika lager. Trots att jag sparat bilden är nu...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: tuaphua
·
Mat Tidigare år har vi inte tänkt så mycket på matbudget, men i år har vi gjort det för att ha råd med annat vi gärna vill ha råd med...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 102
Senast: astronaut
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Stör mig på knastrig nacke och värk.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 881
Senast: pepp
·
Skola & Jobb De gånger jag fått tester i samband med sökt jobb så är det i princip alltid personlighetstest och ett logiskt test av typen välj rätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 652
Senast: Vassi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp