Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sagt upp avtal till höger och vänster. Betalat lite räkningar bland annat 2 rejält sura P-böter

Visst det är mitt fel. Jag registrerade en bokstav fel ett U istället för O på min registreringsskylt så då gällde ju inte betalningen.

Vara sjuk och stå på sjukhus och påvisa att man betalat och varit där länge kunde/ville de inte göra något åt i efterhand. 1020,- för förra gången jag låg inne nu kommer det bli 120x5 + 1000,- i p-bot.

Inte billigt att vara sjuk (vill nog inte tänka på just hur mycket min sjukvård faktiskt kostar men känner för att klaga lite)

Kan inte somna heller.
En släkting till mig klarar inte av de nya "moderna" p-apparaterna, misslyckandes två gånger och fick två p-böter. 🤷

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
46 030
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 519
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 854
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min...
2
Svar
21
· Visningar
1 613
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka