Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vill du låna min vovveJag känner ingen som har en katt som faktiskt tar möss.
znickerzVad agnar du med? Mitt tips är kaviar.
Smält ister som får stelna i koppen är som ambrosia för (i vart fall norrländska) möss.Känns som att jag provat det mesta. Inte kaviar dock! Får köpa en tub imorgon.
Min är alldeles FÖR duktig på att jaga.... Möss, näbbmöss, fåglar, ekorrar, insekter, kopparödlor, osv osv osv... Det är inte mycket han låter bli, förutom paddor.Vad konstigt! Jag tycker de flesta katterna som grannarna har är duktiga på att ta möss, vi ser ofta att dom bär på något
Mina katter har också varit fenomenala jägare. Nu jagar de på de sedan många år på de sälla jaktmarkerna dock.Min är alldeles FÖR duktig på att jaga.... Möss, näbbmöss, fåglar, ekorrar, insekter, kopparödlor, osv osv osv... Det är inte mycket han låter bli, förutom paddor.
I duschen alltså. Den bor väl här med oss nuIdag har vi använt duschen, spindel ej kvar
Klart han bor där hos er. Låt han få bo kvar. Ett hus med spindlar är friskt hus.I duschen alltså. Den bor väl här med oss nu
Ja, så fick det bli! Sonen tyckte den skulle heta EdvinKlart han bor där hos er. Låt han få bo kvar. Ett hus med spindlar är friskt hus.
Fint namn. På fint husdjur.Ja, så fick det bli! Sonen tyckte den skulle heta Edvin
Han fångade en råtta, ute, som han bar in och släppte bredvid min säng i sovrummet. Visserligen en bedrift tandlös som han var och råttan var rätt stor, men jag ser ju hellre att ev gnagare fångas inomhus och ännu hellre äts upp än hittas döda. Den levande råttan fångade jag, i en hink, och sedan fick råttan en lufttur ut på gräsmattan.@Mia_R hade väl en tandlös siames som tog råttor. Vissa katter är bra jägare andra är det inte. Megara är värdelös, hon har iofs tagit någon näbbmus utomhus och sedan burit in den.
Då är källaren i mitt zkånehuz väldigt frizkt ,med tanke på att dom är i robbotdammzugare ztorlekKlart han bor där hos er. Låt han få bo kvar. Ett hus med spindlar är friskt hus.