Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår att det känns läskigt men låter helt klart som en kul sak att ha gjort Går säkert att få ut ungefärliga frågor på förhand så du kan preppa också!Det känns ju otroligt läskigt! Jag får nog sätta mig och lyssna på något avsnitt innan jag bestämmer mig - jag visste inte ens att de hade en pod. Men jag tycker att det är ett fantastiskt företag och produkten är super.
Men va gott det låter!Idag är det 18 grader så passade på att äntligen äta en blåbärvanilj-mjukglass när jag var på ärenden.
Höll på att missa det iår Livets glass! Nu äter jag sallad, just sett såpa och funderar på att slå på Hem till gården innan jag måste ut och ställa upp krukor som välte för första gången i den galna blåsten igår
Den är verkligen fantastisk brukar köra med tuttifruttiströssel på!Men va gott det låter!
Jadå, jag får i så fall en briefing i textform att läsa igenom först och sedan ett samtal med deras podcastkille innan det spelas in.Förstår att det känns läskigt men låter helt klart som en kul sak att ha gjort Går säkert att få ut ungefärliga frågor på förhand så du kan preppa också!
Har försökt där medDå får man ringa facket
Sådär kan du inte ha det
Vad kul med podden! Tycker absolut att du ska vara med, det är nervöst och läskigt men också sjukt kul!Det känns ju otroligt läskigt! Jag får nog sätta mig och lyssna på något avsnitt innan jag bestämmer mig - jag visste inte ens att de hade en pod. Men jag tycker att det är ett fantastiskt företag och produkten är super.
Jag är rätt petig med pynt, men dom var superfina!Sitter och tittar på fina granar jag köpt idag på Costco. Köpt massor av julpynt idag
Jag är rätt petig med pynt, men dom var superfina!
Åh, fy, jag tyckte först att det stod att du hade ätit sallad med såpa...Idag är det 18 grader så passade på att äntligen äta en blåbärvanilj-mjukglass när jag var på ärenden.
Höll på att missa det iår Livets glass! Nu äter jag sallad, just sett såpa och funderar på att slå på Hem till gården innan jag måste ut och ställa upp krukor som välte för första gången i den galna blåsten igår