Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte kunnat sova i natt utan mest varit vaken och däremellan vilat och varje gång jag känt att jag slumrat till har jag vaknat igen. Riktigt tröttsamt alltså! Stressad inför i dag, men mest för i morgon när vi har planeringsdag med jobbet, nya människor, ny miljö, ny situation. Så svårt och jobbigt och ger mig en massa stress. Men jag vill vara med dock.

Varit ute med spionen och ätit nu, strax borsta tänderna och så återstår jobb... Insåg i natt att jag har en mammografitid också i dag, som jag helt glömt bort!!!
 
Nytt fint gips att bära i 3 veckor.
20230926_092243.jpg
 
Yay, fick höra någonstans att man kan lösa in gamla access kort (SL) även efter att de gick över till de gröna. Jag hittade tre stycken som låg och skräpade här hemma. Tur att jag inte hann slänga dem eftersom jag fick tillbaka allt som fanns på korten. Fick köpa nya eftersom jag tappade bort korten jämt.

Ringde även till Triumf glass och citronsorbeten har inte utgått, bara att de har haft problem att tillverka den. Men den ska komma nästa vecka. Så börjar dagen med två goda nyheter :up:
 
Ligger hemma i sängen idag med. Mådde skapligt när jag var ute och rastade hundarna i morse, men mår sämre nu än jag gjorde igår :( Tur i oturen att jag har en ulvlek att vara lekledare för, så har jag i alla fall något att distrahera mig med...
Trist dock då chanserna ser väldigt små ut för att kunna vara med på avtackning/aktivitet med mina närmsta kollegor imorgon...
 
Jag fick ett meddelande från min djurmatsleverantör nu på morgonen där de undrar om kan tänka mig att vara med i deras podcast. 😳 Det ska pratas om positivt bemötande från veterinärer när det gäller färskfoder/barf (min vet är positiv.), samt lite allmänt om katt och hund. Alltså jag vet inte! 😅
 
Ringde även till Triumf glass och citronsorbeten har inte utgått, bara att de har haft problem att tillverka den. Men den ska komma nästa vecka. Så börjar dagen med två goda nyheter :up:
Vilket jobb du lägger ner för något du absolut inte ska äta? Som du dessutom skrivit att du ska sluta med?

Det finns bättre saker att stoppa i sig vid lågt bs än sorbet. Det vet du mycket väl. Dessutom överäter du väl sorben när bs sjunker?
Ta hand om dig istället! :heart

/bistertanten
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 049
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 747
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp