Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring de! Oftast går det att lösa.40 min sent tåg.
Kommer missa min tid hos handkirurgen
Kul
De löser det när jag väl kommerRing de! Oftast går det att lösa.
Har ni inget skyddsombud eller hjälpmedel?Trött efter ha sovit dåligt + ont i ryggen av jobbet
Det funkar inte att jag ensam ska bära in alla lådor med Max moppar (nu 3 dagars mopp åt gången, lådan väger ca 35-40 kg)
Och hänga upp nästan all Ikea tvätt i torkskåpen, ensam
NopeHar ni inget skyddsombud eller hjälpmedel?
Då får man ringa facket
Klart du ska!Jag fick ett meddelande från min djurmatsleverantör nu på morgonen där de undrar om kan tänka mig att vara med i deras podcast. Det ska pratas om positivt bemötande från veterinärer när det gäller färskfoder/barf (min vet är positiv.), samt lite allmänt om katt och hund. Alltså jag vet inte!
Det känns ju otroligt läskigt! Jag får nog sätta mig och lyssna på något avsnitt innan jag bestämmer mig - jag visste inte ens att de hade en pod. Men jag tycker att det är ett fantastiskt företag och produkten är super.Klart du ska!
Det känns ju otroligt läskigt! Jag får nog sätta mig och lyssna på något avsnitt innan jag bestämmer mig - jag visste inte ens att de hade en pod. Men jag tycker att det är ett fantastiskt företag och produkten är super.
Vilket jobb du lägger ner för något du absolut inte ska äta? Som du dessutom skrivit att du ska sluta med?Ringde även till Triumf glass och citronsorbeten har inte utgått, bara att de har haft problem att tillverka den. Men den ska komma nästa vecka. Så börjar dagen med två goda nyheter