Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har gått runt med en klumpkänsla i halsen i snart åtta månader. Har försökt lusläsa i forum men hittar få fall där någon haft det så...
Kläder & Bli fin
Nu har jag surfat runt på nätet för att hitta svart frans att förlänga min klänning med, utan resultat, suck.
Har också besökt enda...
Trädgård & Växter
Vill ha tips på olika trädgårdar att besöka. Det jag är mest intresserad av är köksträdgård och örtträdgård. Jobbar trädgården även med...
Kläder & Bli fin
Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Kläder & Bli fin
Åh nu börjar ju nästan barfotasäsongen men det brukar tyvärr innebära skoskav för mig :nailbiting:
Jag har ett par kilklackade skor...
Kläder & Bli fin
Jag köper inte de allra billigaste kläderna utan hoppas att de aningen dyrare kläderna har producerats på ett shysstare sätt och kanske...
Trädgård & Växter
Vad har ni för lösningar för att ta tillvara regnvatten? Har ni automatiska bevattningssystem till rabatter, växthus och grönsaksland...
Skola & Jobb
Försöker få en överblick av vad jag har kvar att göra på uppsatsen en sån sak är att koda artiklar, materialinsamling har jag kommit en...
Kropp & Själ
Har läst detta på flera sidor, minns inte vilka.
Undrar om nån här provat och sett att det fungerar? Kan ju inte vara farligt iallafall...
Kropp & Själ Som många andra skriver; Byt tandläkare. Varför ska du betala för att någon skäller på dig? Finns så många andra tandläkare som faktiskt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.