Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Triggervarning. Nån som testat några olika kanske och föredrar en viss sort? Vill ha nån form av kickstart och byta ut kanske...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 425
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag undrar också oöm små trästickor kan gå av sig själv?
Svar
12
· Visningar
2 928
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Eller någon som utbildar sig till apotekare eller biolog? Jag har alltid velat bli veterinär, men måste ha ett alternativ eftersom...
2
Svar
28
· Visningar
6 714
Senast: Mkb
·
Hemmet Härligt för oss som hör lite dåligt. Jag har dock inte lyckats hitta var jag gör det detta på SVT Play enligt "Du kan slå på Tydligare...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: Rie
·
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 500
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
17 667
Senast: _Elly_
·
Samhälle Kanske ett ämne för en omröstning, men jag vet inte hur man skapar en omröstning . Vilket medium har du störst förtroende för? Dagens...
Svar
9
· Visningar
1 367
Tjatter Byggmax byter namn till Gunnars Byggnetto pga 30-års jubileet :D...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 645
Senast: mysboll
·
Fordon Det finns ju köptrådar för både hus och klänningar... Jag ska byta bil i år är det tänkt. Jag köper kontant, och kravet är att jag om...
Svar
15
· Visningar
982
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Jag har sett hur folk gör bokkaraktärer i Artbreeder, och skulle gärna vilja göra ett porträtt av min nya kvinnliga huvudkaraktär. Men...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: SaraXX
·
Tjatter En gång när jag gick från punkt A mot punkt B i lägenheten så fastnade ena stortån i det andra byxbenet så jag föll pladask på golvet...
Svar
3
· Visningar
401
Skola & Jobb Jag borde minnas hur detta är eftersom jag var med om samma sak förra året 🙈. Om jag kommer börja ett nytt arbete i mitten av April...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Har du gått på något aprilskämt idag? Vilket?
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Eller är vi inte där ännu? Jag jobbar inte inom vården på något vis men har fått intrycket av att det är svårt att hjälpa människor...
Svar
14
· Visningar
810
Senast: Monimaker
·
IT & mobiler Min telefon (iPhone SE 2020) har börjat bli slö och framför allt med en app (Happy color) blir den jättevarm och hänger sig hela tiden...
Svar
6
· Visningar
553
Senast: MissFideli
·
Hemmet Hej! Vi har doftljus i badrummet, men vågar inte prova några som jag inte fått rekomenderat. Så nu söker jag tips på väldoftande...
Svar
5
· Visningar
464
Samhälle Har ni sett nya veterinärutredningen som är på remiss nu? Ett av förslagen är att beredskapen för akut sjuka djur nattetid inte längre...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 753
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 238
Senast: Sel
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 396
Senast: Halona
·
Juridik & Ekonomi Har vi nån här som har koll på vad som är rimligt att begära i skadestånd efter ett sexuellt ofredande? Jag får inget målsägandebiträde...
Svar
13
· Visningar
1 839
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp