Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Skulle vilja ha film tips liknande the blessing bracelet och the wedding veil film serien.
Svar
0
· Visningar
267
Kropp & Själ Drinkabiliteten mäts som de flesta vet i MegaHyland, där en MegaHyland är 3,14 promille och är helt enkelt fylla per krona...
Svar
9
· Visningar
795
Senast: golit
·
Trädgård & Växter Mitt hus har en utbyggnad där man inte använt exakt samma tegel så det syns en tydlig skarv som jag tycker är väldigt ful. Hade funderat...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Silver Girl
·
Fordon Ok har fått till mig att jag nu måste välja ny bil i jobbet. Jag är i grund och botten väldigt ointresserad av bilar. Har inga direkta...
Svar
19
· Visningar
1 741
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Behöver hjälp med att förklara hur jag ska räkna ut följande: Det är en övningstenta så ingen tenta så sett. Talet...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Pratsch
·
Kläder & Bli fin Den som är ryggen på löparen som sedan håller fast tabben man drar i? Markerad med gult på den svarta och inringad i gult på den...
Svar
8
· Visningar
742
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Kropp & Själ Tror att jag behöver hjälp. Har provat själv att sluta eller minska i flera år men kommer inte längre. Jag är inte alkoholist men kan...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
210 489
Senast: Mineur
·
  • Omröstning Omröstning
Juridik & Ekonomi Hade ett möte med min bank idag och de föreslog att jag borde spara mer i fonder. Jag har ett ISK-sparande som ligger runt 100 000 kr...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 030
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Är det någon mer än jag som har hört att tomater är en frukt? Är det inte en grönsak så är det väl ändå ett bär? Någon som sitter på...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 181
Senast: Habina
·
Svar
2 000
· Visningar
265 142
Senast: pepp
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Den dök upp på min snapchat igår och det går inte att ta bort den. Varför har den dykt upp? Vad är syftet med den?
2
Svar
21
· Visningar
1 706
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Vaknade flera gånger inatt av att hela rummet bara snurrade. Har haft yrsel sedan jag gick upp imorse i varierande grad. Fruktansvärt på...
Svar
2
· Visningar
410
Senast: Malin_L
·
Tjatter Önskar alla en trevlig valborg! Undrar om ni firar på något sätt? Själv kan jag nog inte direkt säga att jag firar men ska iallafall...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 889
Senast: Sel
·
Hemmet Hittade en gammal tråd från 2008 på ämnet, men tänkte att jag skulle be om lite mer uppdaterade tips. Kanske vet ni någon specifik...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: machafuko
·
Kläder & Bli fin Min dotter (7 år) vill ha trasiga jeans. Har hittat ett par som jag fick sy upp för det var för stor storlek. Men nu vill hon ha fler...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Ännu en sommar närmar sig och min lägenhet är varm. Det har i vår varit upp till 23-24˚ fast elementet är av. Har haft 23˚ i några...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 670
Senast: CaisaCax
·
Trädgård & Växter Jag fick upp ett minne från FB, nu har jag ägt mitt nya hus i två år. Bilden är från 2 år sedan. Jag skulle vilja att trädgården vore en...
Svar
19
· Visningar
1 185
Senast: monster1
·
Tjatter Inkludera gärna video för att sprida ... glädjen? :D Jag har den här färska Rolling Stones-parodin. Dels är den svängig, dels håller...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 630
Senast: Linta
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Det finns ju appar för i princip allt numera men jag förstår inte varför man måste ha appar till allt? T.ex. läste jag om nån som...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 110
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar