Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Nu har jag tappat svenskan. Vad sjutton säjer man i Sverige när man häller vatten på bastustenarna?
2
Svar
27
· Visningar
1 470
Senast: Lingon
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 523
Senast: Paddington
·
Fritid Hur mycket brukar ni läsa? Själv så läser jag alltid innan jag ska sova. För mig är det en självklarhet att jag läser. Men nästan ingen...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 214
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag glömde min lilla vän musen hemma senast jag åkte till jobbet, så n sitter jag här och irriterar mig över att dator hel**tet för sitt...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Denna ondska, detta kaos. Finns det överhuvudtaget något positivt där ute när allt översvämmas av människans dumhet? Krig...
2
Svar
37
· Visningar
2 304
Senast: monster1
·
Fritid Jag har förstått att man kan få en del försäkringar gratis om man betalar resa och uppehälle med ett kreditkort. Vilket kreditkort är...
Svar
18
· Visningar
1 077
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb Efter att ha jobbat med människor i 18 år känner jag att jag är fucking fed up. Jag vill varken möta dem IRL eller via telefon. Kollegor...
Svar
19
· Visningar
2 163
Senast: Scata
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 634
Senast: Enya
·
Mat Jag har bara testat färdiglagad variant, är nyfiken på att testa göra egna! Nån som sitter inne på god fyllning eller allmänna...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Fetaost
·
Samhälle Hur många nollor är det i en miljard? Mvh har lite svårt att greppa storleken på summan Messi nobbat.
2
Svar
32
· Visningar
2 039
Senast: sjoberga
·
Fritid Hoppas det finns några varbergsbor här,! Vilken är bästa badstranden i Varberg om man vill ha sandstrand och inte så långgrunt? Bra...
Svar
4
· Visningar
553
Senast: enough
·
Mat Hilfe! Jag ska bjuda på middag där en person måste ha laktosfritt (ej helt bekräftat ännu så vet ej om det måste vara mjölkfritt men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 129
Senast: Lingon
·
Samhälle Nu är det dags! :D Jag väntar ivrigt på att den ska landa i Kivra. Någon här som redan hunnit få sin? Hur tror ni det ser ut för er i...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
19 185
Senast: Sleepan
·
Mat Har emellanåt svårt för att äta kött och vill äta mer vegetariskt. Har varit vegetarian periodvis sedan jag var barn. Jag har rätt bra...
2
Svar
34
· Visningar
2 466
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 273
Tjatter Vi ska bila ner från Göteborg till en kompis som bor i Eslöv i sommar, tänkte bo några nätter på hotell i Hgb men vad får vi inte missa...
2
Svar
21
· Visningar
1 735
Senast: Hippocampus
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 889
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Jag funderar på att köpa en ny rakapparat till benen, den jag har är över 20 år. Men jag undrar, min lämnar stubb. Den kan alltså inte...
Svar
6
· Visningar
698
Senast: Luff
·
Samhälle Om man inte har fyllt i anhöriga i vita arkivet. Får då någon veta hur man vill att begravningen ska skötas. Typ närmast anhörig eller...
Svar
0
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar