Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte ospräckt?Nopp, det ska stå osprucket stadium
Mitt syskon sa idag att hen köpt 3 julklappar redan, så ja.. Inte sent att fundera på det.Nu funderar jag på julklappar. Det är ändå rimligt - adventskalendrar släpps på löpande band nu så det måste betyda att det är dags att köpa julklappar snart..
Och köpa en kombibilÅh nej! Kom precis på att om vi blir tre i familjen måste vi sälja vår fina husbil.. den har bara två platser. Jäkla skit.
Han är född 13.41 juvarfor kan du inte rinag fore 13:41?
Vad AR ett osprucket stadium?
Så brukade mamma också göra, ringa och gratta mig klockslaget jag föddes.Han är född 13.41 ju
Jag ville ringa precis över 12 i natt, han förväntade sig nog det också och så slog det mig att jag kunde ju retas lite med ungen och ringa när han föddes på klockslaget Han undrade faktiskt varför andra sagt grattis, men inte jag, hade jag ändå glömt bort det trots han påmint mig flera dagar i rad.... hahaha nepp, det hade jag inte, satt bara på händerna för att inte ringa för tidigt, alla andra grattade för tidigt juSå brukade mamma också göra, ringa och gratta mig klockslaget jag föddes.
Så brukade mamma också göra, ringa och gratta mig klockslaget jag föddes.