Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så brukade mamma också göra, ringa och gratta mig klockslaget jag föddes. :)
Jag ville ringa precis över 12 i natt, han förväntade sig nog det också och så slog det mig att jag kunde ju retas lite med ungen och ringa när han föddes på klockslaget :d Han undrade faktiskt varför andra sagt grattis, men inte jag, hade jag ändå glömt bort det trots han påmint mig flera dagar i rad.... hahaha nepp, det hade jag inte, satt bara på händerna för att inte ringa för tidigt, alla andra grattade för tidigt ju :D
 
Så brukade mamma också göra, ringa och gratta mig klockslaget jag föddes. :)
:heart

Jag och min barndomsbästis brukade också göra så. Vi var båda födda samma datum som klockslag (tex 04:22 den 22/4), men med våra respektive datum. Båda är vi vår-barn så vi ringde varandra okristligt tidigt, och självklart på fast telefon. Det var en rolig tradition!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 868
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp