Absolut 9.Jag tycker kl 09 en vardag är ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut 9.Jag tycker kl 09 en vardag är ok.
Klockan nio känns helt okej !När är det okej att klippa gräset? Jag tyckte att det var okej att göra det klockan nio på en vardag, medans sambon tyckte att en ska vänta till efter tio. Ville göra det "tidigt" pga varmt idag!
Tog av mig vinterkläderna, det är ju sommar!Men vad har hänt med dig?! Har du tappat fjädrarna
Jag tycker 7-8 är okej en vardag och 9 en helg (sen klipper jag alltid gräset på kvällen och tycker att man kan ge sig vid 22.)När är det okej att klippa gräset? Jag tyckte att det var okej att göra det klockan nio på en vardag, medans sambon tyckte att en ska vänta till efter tio. Ville göra det "tidigt" pga varmt idag!
Eller så blir de lite mer eldiga…Exakt, det är rätt inställning Även om jag för hästarnas skull hoppas det är frågan om mer traditionella balar
Du tar väl in henne när du går ut med hunden? Jag hade inte vågat lämna henne ute när det är markplan, litar inte på folk.Dricker kaffe. Katten for direkt till balkongdörren och sitter nu på span
Jag ska snart ut med hunden.
När är det okej att klippa gräset? Jag tyckte att det var okej att göra det klockan nio på en vardag, medans sambon tyckte att en ska vänta till efter tio. Ville göra det "tidigt" pga varmt idag!
Jag brukar börja kl 7 eller när daggen gått ur gräset beroende på hur långt det ärJag tycker kl 09 en vardag är ok.
Beror påDu tar väl in henne när du går ut med hunden? Jag hade inte vågat lämna henne ute när det är markplan, litar inte på folk.
Absolut håller med. @grodan21Jag tycker kl 09 en vardag är ok.
Men de hörs ju inte alls.Det är också en elgräsklippare, så den är relativt tyst.
Jo, fick höja volymen i headset för att höra det jag lyssnade på plus att jag bor i radhus, så vi har väldigt små gräsmattorMen de hörs ju inte alls.