De vägrade boka om så han kunde åka enklast möjliga väg.Vad nu?
Istället skulle han åka ned 3 byten
Hans diagnoser ställer till det nät det blir tokigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De vägrade boka om så han kunde åka enklast möjliga väg.Vad nu?
Appropå jordgubbar. Vad kostar 1L hos er?Och än är inte jordgubbarnas tid över än . Mums!
Appropå jordgubbar. Vad kostar 1L hos er?
Här kostar dom ca 60 kr/L på ICA och jag har inte sett till några "ute-stånd" i år
Är det ett dåligt jordgubbsår?
60 kr/liter eller 2 liter för 100 kr har jag sett mer eller mindre hela säsongen här.Appropå jordgubbar. Vad kostar 1L hos er?
Här kostar dom ca 60 kr/L på ICA och jag har inte sett till några "ute-stånd" i år
Det var för kallt i början av säsongen. Ulvagubben har självplocket stängt mer än öppet.Appropå jordgubbar. Vad kostar 1L hos er?
Appropå jordgubbar. Vad kostar 1L hos er?
De vägrade boka om så han kunde åka enklast möjliga väg.
Istället skulle han åka ned 3 byten
Hans diagnoser ställer till det nät det blir tokigt
Ja! Iaf enligt min lokala odlare som dyker upp i flödet lite då o då på fb.Är det ett dåligt jordgubbsår?
Oh, var ska ni äta?Sitter på en uteservering i Lund med en öl och njuter. Strax dags att dra till bokat bord för mat!
Hemma från Ullared, är helt slut nu.
Det blev en Marängbotten, bär, laktosfri grädde och vaniljsåsPlanerar för att baka en tårta till jobbet imorgon då en kollega fyller år
Har sett från 25-40krAppropå jordgubbar. Vad kostar 1L hos er?