Fast om ni skaffar en handjagare så är problemet löst?Jo, fick höja volymen i headset för att höra det jag lyssnade på plus att jag bor i radhus, så vi har väldigt små gräsmattor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om ni skaffar en handjagare så är problemet löst?Jo, fick höja volymen i headset för att höra det jag lyssnade på plus att jag bor i radhus, så vi har väldigt små gräsmattor
Du är inte rädd för stöldrisken?Beror på
Grannarna har stenkoll
Men jag brukar ta in henne om jag ska gå längre promenad
Jo men det får jag göra om tv är på.Jo, fick höja volymen i headset för att höra det jag lyssnade på plus att jag bor i radhus, så vi har väldigt små gräsmattor
Det finns nog en i förrådet Men vi hade typ äng i trädgården, gräsklipparen var inte helt nöjd över mängden gräsFast om ni skaffar en handjagare så är problemet löst?
Vi börjar kl 6 eller 7 på kyrkogården. Det bor folk här med. Kör både handjagare och åkgräsklippare, både el och bensin.När är det okej att klippa gräset? Jag tyckte att det var okej att göra det klockan nio på en vardag, medans sambon tyckte att en ska vänta till efter tio. Ville göra det "tidigt" pga varmt idag!
En vardag är det lätt okej att börja runt sju. Tidigare om det är värmebölja.När är det okej att klippa gräset? Jag tyckte att det var okej att göra det klockan nio på en vardag, medans sambon tyckte att en ska vänta till efter tio. Ville göra det "tidigt" pga varmt idag!
R. I. P Selma
Hon gick bort idag, 18 år gammal