Jobbar då medAha! Men då kan han ju städa imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar då medAha! Men då kan han ju städa imorgon
Jobbar då med
Det smakar mycket mindre äckligt i apelsinjuice eller fanta/zingo.
Själv kunde jag inte fortsätta med dropparna för det var så äckligt. Tar kapslar nu och det funkar mycket bättre, både smakmässigt och verkningsmässigt. Fast då kan man bara ta 20-40-60-80 mg osv eftersom kapslarna är på 20 mg.
Jag har kapslarJag har också kapslar nu. Definitivt att föredra för mig.
Jag brukar handla i en mataffär och har då min halvfyllda dramaten med sen i den andra butiken. Visar aldrig kvitto eller nåt, varför skulle jag det om de inte frågarVar och handlade på Willys, Lidl och ICA. Visade upp mitt (digitala) kvitto i ICA självbetjäning till tjejen som staplade korgar. Hon var måttligt intresserad. Jag förstår varför det lätt stjäls varor. Jag kom släpande på en tung väska med en hel del saker som även finns hos ICA.
Det skulle jag tro... det skulle iaf jag få.Ser på Idol från i veckan.
Har huvudvärk.
Hmm ... kan de två sakerna ha ett samband ...?
Citronrisotto?Pausar i soffan medan maken tar sig en power nap. Funderar på att göra detsamma faktiskt, jag känner att jag blev lite inspirerad! Vi har haft en så himla mysig lördag hittills med lååång lat morgon/förmiddag då vi passade på att påbörja en ny serie, sedan promenad i närområdet med spontanlunch på ett nyöppnat ställe, en sväng förbi bageriet för fikainköp och nu mer slöande innan vi tar tag i att bygga ihop en möbel samt tillaga kvällens citronrisotto
Absolut, den är busenkel att göra! Detta räcker till 4 portioner:Citronrisotto?
Lät gott, har du recept?
Du får lära Wilma att jaga myggor istället för möss
<snip>
Väntar på att klockan ska bli 13.41 så jag kan ringa ena sonen och gratulera på 20 års dagen Svårt att hålla mig känner jag, ville ringa redan i natt och jag gissar att han förväntade sig att jag skulle göra det och undrar varför hans mamma inte har brytt sig om att han fyller år Det kommer, det kommer snorunge
Nopp, det ska stå osprucket stadium