Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Retar mig på gipset
Ska sätta mig vid datorn en stund
Måste klura på nån mat med.
Skulle behöva städa, men vet inte riktigt hur.
 
Vaknade i ottan, så rastade hundarna, frostade ur frysen, släppte ut hundarna i hundgården, sen kom pappsen så vi har fyllt en kärra med ved och hystat in i källaren följt av klippning av nämnda faderskapets hår.

Nu ska jag avlida en stund på soffan!

Senare idag står gräsklippning på agendan, men utöver det har jag inga måsten eller fasta planer. Tack och lov...
 
Varit ute i mörkret och letat efter en svart hund, de ville gå ut och sen fattades lilldummer när de skulle komma in. Bara att gå ut och leta, först i bara tofflorna och inget ljus, sen stövlarna och lampa i mobilen. Inga mygg till min stora förvåning och lilldummer kom gåendes efter mig i mörkret.

Kommer in och lägger mig. Vad händer då? Jo, myggjakt i sovrummet. :meh:

Du får lära Wilma att jaga myggor istället för möss
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp