Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick välja mellan rött o blåttKul med rött ju
Dottern har dina sympatier. Igår fick jag bild på henne och smulan utanför huset. Jodå kattskrället hade smitit när hon kom hem från skolan.Katten kom, inte för att säga hej, utan försöka smita ut genom dörren, snabb som en liten vessla är hon.
Vi har också jordens invasion. Men de här är jättesmå och aggressiva som satan. De lyckas ta sig in genom myggnät. Så jag har knappt vågat ha öppet efter att ha haft 40 st myggbett bara på benen som kliar satan. Jag brukar kunna låta bli att klia. Men jag kunde inte ens sova normalt för att det kliade så extremt av de här.
Jag var i grannbyn och satt och väntade i entrén till vårdcentralen. Det var fullt med såna mygg inne där. Samma i entrén till apoteket där jag också satt och väntade.
Sambon letade uppsån där maskin som får bort mygg och tejpade fast den på gräsklipparen i går när han skulle klippa gräs. Och han är INTE känslig för mygg. Han kom in sen och behövde en kniv iom att han satt fast den så hårt.
Mot hela skogen?Testa termacell. Hade det häromdagen funkade kanon
Nä men runt dig. Har testat det funkar omkring mig. Jag håller borta myggen runt mig kanske inte 20 kvm men någon kvm.Mot hela skogen?
Klarade mig hyfsat då jag satte på mössa och fick låna spray av en snäll eleele
Då tar jag hellre fredag kvällJag har tvättid på söndag kväll, alltid ett kul sätt att avsluta helgen.
Håller med digDå tar jag hellre fredag kväll