Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma, varmt och lite kvavt. Blivit bänd och vriden och stucken. Aj. Men faktiskt så har jag blivit lite mjukare i musklerna fram på låren och när jag gick och fysion kollade bakifrån så ser jag inte riktigt lika ankföttig ut. Så det känns som det går lite framåt.

Katten kom, inte för att säga hej, utan försöka smita ut genom dörren, snabb som en liten vessla är hon.
 
Utanför Aulan där konserten är
 

Bifogade filer

  • received_2212918732238287.jpeg
    received_2212918732238287.jpeg
    218,5 KB · Visningar: 23
Härlig förmiddag I stallet idag med 😍. Sveeeeettigt av att vara ute någon halvtimme med pållan och klättra vid hand två varv uppför branta backen I äckelkvalmiga luften, längtar efter den höga syrerika luften som det ska vara nu även om lite värme ändå är skönt ☺️.
Efter lite pyssel hemma blir det nu fredagsmiddag och mys med älsklingen 🥰.
#fredagsfysförefredagsmys
 
Känns sjukt att det redan är helg igen, arbetsveckorna går sinnessjukt fort! Jag jobbar fler procent än förra läsåret och har fler lektioner, men de är förlagda så att jag bara har lektioner tre dagar i veckan, ledig onsdagar och bara planeringstid en torsdagar. Så det säger bara SWOSH! Mellan måndag och fredag. 😁
Plus att min nya kollega är awesome, så vi har sjukt kul hela dagarna. 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 870
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp