Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har drömt det om hamstrar.
Jag har aldrig haft någon hamster :cautious:
Det började nog efter jag hade praktik i en djurbutik som hade hamstrar dock 🤔
Jag drömmer ofta om just hamstrar. Har iofs en guldhamster. 😅
Men drömmer om att jag har jättemånga hamstrar, de rymmer och jag har noll koll på dom då burarna är för otäta. Dessutom kommer det hela tiden fler. Sjukt stressande.
Senast inatt drömde jag om det.

Men vet vad den drömmen betyder och att den kommer när jag känner att det blir för mycket i livet jag inte har kontroll över.
 
Jag drömmer ofta om just hamstrar. Har iofs en guldhamster. 😅
Men drömmer om att jag har jättemånga hamstrar, de rymmer och jag har noll koll på dom då burarna är för otäta. Dessutom kommer det hela tiden fler. Sjukt stressande.
Senast inatt drömde jag om det.

Men vet vad den drömmen betyder och att den kommer när jag känner att det blir för mycket i livet jag inte har kontroll över.
Jag drömde att jag hade en hel vägg med burar och att de innehöll svältande/döda hamstrar som jag inte hade matat på lång tid, upptäckte säkert nya burar hela tiden .... :o
 
Har varit hos AF som fattade ett beslut om att jag skulle ingå i ett program så att en annan del kan fatta beslutet om att jag ska få börja på praktiken som vi skaffat fram.
Som börjar på måndag 😅
Men hepp hepp, hörde från arbetsgivaren igår att de ville ha mig som praktikant - så kan inte riktigt klaga på bara AF :laugh:
Jag läste skaffa barn i stället för skaffa fram och höll på att få hjärtsnörp :arghh:
 
IMG20230908125941~2.jpg

Jobbar 😎 ett möte jag bara behöver lyssna på, perfekt att kunna flytta ut!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 678
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 874
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp