Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag drömmer ofta om just hamstrar. Har iofs en guldhamster.Jag har drömt det om hamstrar.
Jag har aldrig haft någon hamster
Det började nog efter jag hade praktik i en djurbutik som hade hamstrar dock
Jag drömde att jag hade en hel vägg med burar och att de innehöll svältande/döda hamstrar som jag inte hade matat på lång tid, upptäckte säkert nya burar hela tiden ....Jag drömmer ofta om just hamstrar. Har iofs en guldhamster.
Men drömmer om att jag har jättemånga hamstrar, de rymmer och jag har noll koll på dom då burarna är för otäta. Dessutom kommer det hela tiden fler. Sjukt stressande.
Senast inatt drömde jag om det.
Men vet vad den drömmen betyder och att den kommer när jag känner att det blir för mycket i livet jag inte har kontroll över.
WooopNu har jag satt första nålen, direkt i fläsket.
Wooop
Jag läste skaffa barn i stället för skaffa fram och höll på att få hjärtsnörpHar varit hos AF som fattade ett beslut om att jag skulle ingå i ett program så att en annan del kan fatta beslutet om att jag ska få börja på praktiken som vi skaffat fram.
Som börjar på måndag
Men hepp hepp, hörde från arbetsgivaren igår att de ville ha mig som praktikant - så kan inte riktigt klaga på bara AF
Praktiken som vi skaffa barn tillJag läste skaffa barn i stället för skaffa fram och höll på att få hjärtsnörp
Det är extremt synd om mig nu. Jag vill inte till skogen!