Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingefära brukar lindra. Och är det riktigt jäkligt kan du få medicin utskrivet från MVC.Sitter här med en kopp smaklöst te och en spinnande katt. Mår illa som bara den, men det går väl över snart hoppas jag.
Det är ingefära i mitt te, men upplever inte att det hjälper.Ingefära brukar lindra. Och är det riktigt jäkligt kan du få medicin utskrivet från MVC.
Jävla Afrikanska svinpest, fy fan vad det ställer till. Sent igår kväll fick jag information att ingen som har vistats inom området får vara med på proven jag är huvudansvarig för under september. Så nu mejlar jag hejvilt åt alla möjliga håll och hur sjutton kontrollerar man något sånt, det hänger ju helt och hållet på att folk förstår allvaret.
Bra jobbat!Nu har jag satt första nålen, direkt i fläsket.
Bra jobbat!
Jag har drömt det om hamstrar.Jag drömmer så om hästar. Att jag glömt bort att sköta om mina hästar i flere dagar. Jag har inga hästar.
Har samma dröm fast barnet är i mitt fall en av mina hästar. Han är borta sen länge men vaknar ibland genomsvettig efter en dröm där jag glömt bort honom.Vinkväll med grannarna
Vi kom in på drömmar. Tydligen drömmer flera av oss att vi har ett barn som vi glömmer bort som sedan dör av svält. Tex att vi är ute på ngt kul galej och sedan kommer hem och bara ”ånej just ja… barnet”.
(Vi är ett gäng hyfsat bohemiska personer mellan 35-60 år och ingen har lyckligtvis barn )
Stärkt av denna drömgemenskap kläcker jag ut mig: ”jag drömmer ofta att jag utför ett mord och sen blir stressad över hur jag ska finfördela och bli av med kroppen”.
Alla bara ”okej”