Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:turd::arghh: Jävla Afrikanska svinpest, fy fan vad det ställer till. Sent igår kväll fick jag information att ingen som har vistats inom området får vara med på proven jag är huvudansvarig för under september. Så nu mejlar jag hejvilt åt alla möjliga håll och hur sjutton kontrollerar man något sånt, det hänger ju helt och hållet på att folk förstår allvaret.
 
Appropå drömmar... Jag drömde att jag både var en man i 50 års åldern och en anka samtidigt.
Jag (mannen) jagade mig (ankan) för att golvet var av syra, för jag (mannen) ville få bort mina (ankans) fötter från golvet :cautious:

Jag (mannen) var även urkär och urkåt på en annan man som gick runt i drömmen och plockade löv från träd.

Jag vaknade av att jag sjöng högt "Jag måste tyvääär döda dig nuuuuu".
Vetefan vad min hjärna håller på med i bland :D Tror det är första gången jag får vara manlig i en dröm :p Brukar vara kvinnlig eller typ könlös.
 
:turd::arghh: Jävla Afrikanska svinpest, fy fan vad det ställer till. Sent igår kväll fick jag information att ingen som har vistats inom området får vara med på proven jag är huvudansvarig för under september. Så nu mejlar jag hejvilt åt alla möjliga håll och hur sjutton kontrollerar man något sånt, det hänger ju helt och hållet på att folk förstår allvaret.

Ja det där ställde till det rejält verkligen...
 
Idag är det fredag och då känns det roligt att få en liten touch av finkultur genom att gå på operan på arbetstid.

Ja, alltså, jag går bokstavligt talat på operan. Här ser ni min utsikt från operataket 😎

IMG_20230908_084623.jpg
 
Bästisen kom till jobbet nu med ansiktsmask, nytt nagellack, handkräm och té :love:
Kräkte ur mig allt det där om att jag är ful osv med håret i går, så hon ville ge pepp. Fick kram också!

Nu känns det lite bättre! Framförallt känns det onödigt som fan att jag deppade ihop totalt och inte åt någon middag i går och i stället gick och la mig. Men men...
 
Vinkväll med grannarna 🍷
Vi kom in på drömmar. Tydligen drömmer flera av oss att vi har ett barn som vi glömmer bort som sedan dör av svält. Tex att vi är ute på ngt kul galej och sedan kommer hem och bara ”ånej just ja… barnet”.
(Vi är ett gäng hyfsat bohemiska personer mellan 35-60 år och ingen har lyckligtvis barn 😆)

Stärkt av denna drömgemenskap kläcker jag ut mig: ”jag drömmer ofta att jag utför ett mord och sen blir stressad över hur jag ska finfördela och bli av med kroppen”.

Alla bara ”okej”
Har samma dröm fast barnet är i mitt fall en av mina hästar. Han är borta sen länge men vaknar ibland genomsvettig efter en dröm där jag glömt bort honom.
Fruktansvärd dröm :cry:
 
Har varit hos AF som fattade ett beslut om att jag skulle ingå i ett program så att en annan del kan fatta beslutet om att jag ska få börja på praktiken som vi skaffat fram.
Som börjar på måndag 😅
Men hepp hepp, hörde från arbetsgivaren igår att de ville ha mig som praktikant - så kan inte riktigt klaga på bara AF :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp