Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fraktur iafHur gick röntgen?
Jag drömmer så om hästar. Att jag glömt bort att sköta om mina hästar i flere dagar. Jag har inga hästar.Vinkväll med grannarna
Vi kom in på drömmar. Tydligen drömmer flera av oss att vi har ett barn som vi glömmer bort som sedan dör av svält. Tex att vi är ute på ngt kul galej och sedan kommer hem och bara ”ånej just ja… barnet”.
(Vi är ett gäng hyfsat bohemiska personer mellan 35-60 år och ingen har lyckligtvis barn )
Stärkt av denna drömgemenskap kläcker jag ut mig: ”jag drömmer ofta att jag utför ett mord och sen blir stressad över hur jag ska finfördela och bli av med kroppen”.
Alla bara ”okej”
Jag drömmer så om hästar. Att jag glömt bort att sköta om mina hästar i flere dagar. Jag har inga hästar.
Vad märkligtSamma här. Jag kan vakna i panik att jag inte skött om hästen. Sista hästen tog jag bort i januari 1996...
Vad märkligt
Der drömmer jag också om
Ja och läskigtDet är jättekonstigt!
Samma härSamma här. Jag kan vakna i panik att jag inte skött om hästen. Sista hästen tog jag bort i januari 1996...