Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser på dansk morddokumentär på tv3 men ack så svårt att koncentrera sig på danska :D Just letat som faen efter en pusselbit och hittat den:up: Nu tänkte jag göra mig typ en pizza på libabröd med champinjoner!
 
Har ätit middag framför datorn och EM i dressyr med ena handen och försökt hålla bort katten med den andra. Hon är definitivt en GIV MIG MAT NU USLA MÄNNISKOSLAV! och inte en

1694115845862.png
 
Full fart hela dagen; härlig förmiddag I stallet och grejade samt tömkörde ut. Min häst är rolig; tog asfaltsvägen som igår och igår var hon betydligt mer stabil för en förbipasserande MC än idag när jag råkade trampa på eklöv som prasslade till så hon typ hoppade till jämfota med bakbenen 😅.
Sen efter lunch följde jag med mamma och hälsade på morfar som nu flyttat till samma boende som mormor bodde på så var lite känsloladdat först då jag ju inte varit där på nästan 10 år då vi tog avsked av mormor (jag mindes ju bara mormor som sjuk så ville se henne iordningställd och så vacker hon var så där ung och vacker som jag bara sett på kort) ❤.

Kväll I soffan med Det sitter I väggarna och grillad kyckling med saladsbowl var god och premiumsmoothien med mango och passion var sååå god 😍.
 
Sovtajm! Imorse vaknade jag med ett aaaaaj då ungkissen landade på min mage och for bort till fotändan och såg frågande ut då han nog bara ville hjälpa till att väcka då ju larmet tjöt, älskade katt 😅❤.
 
Stallägaren ringde, för några timmar sedan, att den ena ponnyn inte ville äta. Således körde vi dit.
Då pillade han iaf lite i sitt hö. Pigg och glad i övrigt. Strax över 38 i temp. Magen lät.
I hagen låg tre bajshögar så det är ju bra.
Longerade lite och då var han som vanligt. Gick direkt till gräset utanför hagen.
Förhoppningsvis bara en fis på tvären eller att han inte tycker om hösorten vi har nu. Tidigare hade vi 50-50 på två sorter och han brukar tycka bättre om den andra sorten.
Håller tummarna för att han imorgon bitti har ätit upp sin mat!

Efter stallet har jag hängt upp tvätten, sett klart dressyren och rullat håret. Nu ska jag försöka sova!
 
Vinkväll med grannarna 🍷
Vi kom in på drömmar. Tydligen drömmer flera av oss att vi har ett barn som vi glömmer bort som sedan dör av svält. Tex att vi är ute på ngt kul galej och sedan kommer hem och bara ”ånej just ja… barnet”.
(Vi är ett gäng hyfsat bohemiska personer mellan 35-60 år och ingen har lyckligtvis barn 😆)

Stärkt av denna drömgemenskap kläcker jag ut mig: ”jag drömmer ofta att jag utför ett mord och sen blir stressad över hur jag ska finfördela och bli av med kroppen”.

Alla bara ”okej”
 
Vinkväll med grannarna 🍷
Vi kom in på drömmar. Tydligen drömmer flera av oss att vi har ett barn som vi glömmer bort som sedan dör av svält. Tex att vi är ute på ngt kul galej och sedan kommer hem och bara ”ånej just ja… barnet”.
(Vi är ett gäng hyfsat bohemiska personer mellan 35-60 år och ingen har lyckligtvis barn 😆)

Stärkt av denna drömgemenskap kläcker jag ut mig: ”jag drömmer ofta att jag utför ett mord och sen blir stressad över hur jag ska finfördela och bli av med kroppen”.

Alla bara ”okej”
Jag drömmer så om hästar. Att jag glömt bort att sköta om mina hästar i flere dagar. Jag har inga hästar. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp