Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ingefära i mitt te, men upplever inte att det hjälper.
Det känns som jag ska kräkas så fort jag böjer mig framåt eller äter nånting.
Ska på inskrivning idag så tänkte ta upp det. Vore ju bra att få nåt så jag i varje fall känner att jag orkar jobba.

Hopplahejsan här har jag visst missat nått 😃😍
 
Avslutade kvällen med att lägga fotopussel i sängen; ingen av oss har lagt pussel på år och dar 😁 mysig avkoppling tillsammans 😍.
Honkatten kom äntligen in när vi skulle duscha och lägga oss tyckte det var mysigt att göra oss sällskap och unga buskatten tyckte pusslet var en leksak så han laddade upp och "attackerade" men vi lyckades hålla pusslet helt 😅 innan han med la sig 🥰.
 
Åt visst godis lite för sent. Först nu börjar jag bli trött nog att sova. MEEEN nu är jag ledig i 4 dagar så det är lugnt! :banana: Har förvisso planer för imorgon, men inget som gör att jag måste vakna jättetidigt. Ska bli så galet skönt.

Nu, dags att nattrasta hundar, borsta tänder och sova. Och skriva ner alla planer för de här lediga dagarna. Det behövs.
 
Varit ute i mörkret och letat efter en svart hund, de ville gå ut och sen fattades lilldummer när de skulle komma in. Bara att gå ut och leta, först i bara tofflorna och inget ljus, sen stövlarna och lampa i mobilen. Inga mygg till min stora förvåning och lilldummer kom gåendes efter mig i mörkret.

Kommer in och lägger mig. Vad händer då? Jo, myggjakt i sovrummet. :meh:
 
Uppe. Har släppt ut hästar och dragit på boots.... :cautious: Nu är det slut på att ha sovmorgon på helgen, eftersom jag är den enda som kan fixa detta (ingen idé att föreslå att jag ska lära maken för detta kräver hästkunskaper på en annan nivå än vad han har...). Me, myself and I....

Så fort det värmer upp lite ute ska jag dra igång rödfärgen på baksidan av huset. Och maken får klättra upp på gavlarna!
 
Småsur, planerade vandring idag för att fira att det är Vandringens dag idag. Men vaknar upp till tjock, tjock dimma. Sikten är typ 5m. 😐 Vi får se om det lättar helt enkelt. 🤷🏻‍♀️

Sonen önskade sig plättar till frukost så har stekt ett lass = lycklig unge. ❤️
Här har det varit dimma varje morgon i flera dagar nu, men den har alltid lättat framåt förmiddagen och solen har kommit fram :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp