Helt?Word hävdar att osprucket inte är ett ord, det är det visst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt?Word hävdar att osprucket inte är ett ord, det är det visst
Aha! Men då kan han ju städa imorgonHar bara sonen numer och han jobbar idag
Rödfärg fäster på ohyvlat virke. Hyvlat not so goodHar rödfärgat en vägg (får se hur länge färgen sitter denna gång...), skrapat och tvättat en knutbräda (nästan all färg försvann!) och hängt ut tvätt. Känner att jag har varit rätt flitig ändå ! Nu väntar jag på kyckling som står i ugnen och funderar på vad vi ska äta till...
Det är väl förmodligen inte de som snällt visar upp sitt kvitto som är de mest troliga tjuvarna kanske...Var och handlade på Willys, Lidl och ICA. Visade upp mitt (digitala) kvitto i ICA självbetjäning till tjejen som staplade korgar. Hon var måttligt intresserad. Jag förstår varför det lätt stjäls varor. Jag kom släpande på en tung väska med en hel del saker som även finns hos ICA.
Surar någonting extremt eftersom de inte har just Triumf glass citronsorbet som är restad till 28 september. Varför händer det här alltid mig? Givet att sorbeten inte är lika livsviktig som mitt insulin
När jag låg inlagd på psykiatrisk avdelning och hade Alimemazin så fick jag det i medicinkopp utspätt med vatten för att lindra smaken. Eftersom jag brukade droppa direkt från pipetten på tungan hemma så tyckte jag att en större mängd innebar onödigt lidande och bad om att bara få dropparna. "Du är hardcore!" Tyckte sköterskan.
Direkt på tungan var verkligen hardcore!
Jag brukar späda ut med mycket vatten.
Iofs så är det väl 5-6 droppar som jag försöker stoppa in längst i munnen och svälja. Och sedan direkt min stora PET flaska med kallt vatten. Har aldrig tänkt på att jag skulle kunna späda ut det med vatten, eller att det är meningen?
Det smakar mycket mindre äckligt i apelsinjuice eller fanta/zingo.Tror det är meningen. Jag brukar ta ett halvt glas vatten och droppa i mina 2 ml och dricka det. Sedan dricker jag ett halvt glas vatten till.
Nopp, det ska stå osprucket stadiumHelt?