Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemsk morgon i dag! Dottern fick ett ep-anfall i morse, helt från ingenstans. Självklart är jag medveten om att jag bör hålla mig lugn när det händer, men det är så fruktansvärt jobbigt att stå vid sidan om och bara se på. Jag är fortfarande, flera timmar senare, alldeles skakig. Dottern sover dock skönt med sin bästa vän
Snart lunch, sedan ska jag ta en promenad i solen med hundarna och rensa hjärnan lite.
Här fick man ett sms med länk på förut smset kom en stund innan. Nu har de skåp.Är det ICA eller? Antar man säger till vid ankomst, vad jag förstått på plats för ICA, själv inte hämtat själv, brukar göra det hos CG men då ankomstregistrerar man sig i telefon
Här fick man ett sms med länk på förut smset kom en stund innan. Nu har de skåp.
Ingen aning har inte testat efter det men man har ju en bokad tid tänker jag. Det blir ju inte ståendes mer än 30 minuter.Aha okej! Men hur funkar skåpen med säg frysvaror?
Ingen aning har inte testat efter det men man har ju en bokad tid tänker jag. Det blir ju inte ståendes mer än 30 minuter.
Fast maxi här har alltid haft en bokad tid med 30 minuters intervall.Ja just, det skulle ju funka på så vis förstås. Har bara använt mig av CG där de ju packar allt i kassar och sen lägger till det sista klart ur en frys precis vid utlämningen .
Fast maxi här har alltid haft en bokad tid med 30 minuters intervall.
Det visade sig att det var skåp (Willys) och där stod kylvaror + övrigt i ett skåp och frysvaror i ett eget skåp.Aha okej! Men hur funkar skåpen med säg frysvaror?
Den var borta så han har måste tagit den nån natt..Ska ta min blåbärsglass, så inte farsan tar den i natt...
@Diabetikern är väl omhändertagen meddelar hon vilket är tur annars får ju sjukhuset bukemaffian på sig och det vill de väl inte riskera liksom jag bor ett stenkast från sjukhuset och självklart beredd att rycka ut om det behövs
Skönt att höra Vågar nog säga att hela Buke önskar dig god bättring!Tusen tack all som tänkt på.mig! ❤
Söndag den 26/1 kl 17:28 kom samtalet
Måndag den 27/1 runt 05 blev jag opererad. Tisdagen kommer jag knappt ihåg. Vet att jag stod upp 2 ggr och att andningsövningar tog all kraft. Vaknade några ggr tisdag natt och kände mig redan piggare. Blivit av med 4 av 7 kanyler. Har sockerdropp och ett bs på 6. Sista insulinet jag tog var natten mellan sön-mån. Båda organen kickade igång direkt. Nu har jag fått en egen rullator enbart för dränaget och kan röra mig fritt. Varit uppe och gått flera ggr även om det bara är korta sträckor. Läkarna är än så länge jättenöjda även om det inte är helt klart än. Kan fortfarande vända. Sjukvården kan verkligen vara fantastisk ibland. Största problemet nu är att hitta rätt medicinering i form av smärtlindring då jag blir sjukt dålig sv morfin.
Jag är så tacksam för allt tankar och ett extra tack till @Islandshästryttaren för uppdatering.
Prinsessan på ärten?Jag har övergått till spånpellets till hästarna pga billigare och mer praktiskt att frakta hem. MEN shettisen vägrar att lägga sig ned och vila i boxen om hon inte får kutterspån. Så nu köper jag såklart det hon vill ha för att hon ska få vila...