Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag passerar förbi samma ställe varje gång jag kör till jobbet, så har jag kollat upp det... Tvätten till det låga priset är en enklare variant med bara tvätt och inget vax. De lockar med det lägsta priset för abonnemang, men det är nog inte jättemånga som vill använda just det utan hellre köpa abonnemang på de dyrare alternativen.Jag kör ofta förbi ett ställe som erbjuder obegränsat antal biltvättar för 350 kr i månaden och undrar varje gång vem som skulle tjäna på det. Det står dessutom från 350 kr i månad så det finns tydligen även dyrare alternativ
Jag tvättar min bil varannan eller var tredje månad och beroende på vilken typ av tvätt kostar det 200-300 kr per gång.
Hur ofta tvättar du din bil?
Jag har inga fasta intervall. Jag tvättar när det behövs och innan jag lämnar på verkstad eller besiktar. (de ska inte behöva arbeta med en skitig bil)Jag kör ofta förbi ett ställe som erbjuder obegränsat antal biltvättar för 350 kr i månaden och undrar varje gång vem som skulle tjäna på det. Det står dessutom från 350 kr i månad så det finns tydligen även dyrare alternativ
Jag tvättar min bil varannan eller var tredje månad och beroende på vilken typ av tvätt kostar det 200-300 kr per gång.
Innan vi flyttade tvättade vi bilen varannan vecka. Tvättade för hand i tvätthall både jag och min man tillsammans.Jag kör ofta förbi ett ställe som erbjuder obegränsat antal biltvättar för 350 kr i månaden och undrar varje gång vem som skulle tjäna på det. Det står dessutom från 350 kr i månad så det finns tydligen även dyrare alternativ
Vad är det för abbonemang?Jag har abonnemang och tvättar minst en gång per vecka, ibland flera ggr.
Vad är det för abbonemang?
Har företagsbil och har som mål att den ska tvättas ca 1 gång/veckan minst 2ggr månaden
Wash world. Fria antal tvättar från 109 kr/mån. Men den finns tyvärr inte över hela Sverige.Vad är det för abbonemang?
Har företagsbil och har som mål att den ska tvättas ca 1 gång/veckan minst 2ggr månaden