Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Satte fyra peperomiablad i jord förra året, läste att det ”snart” ska börja växa upp fler småblad. Satte påse över med hål och har...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag planerar att bygga några skåp och då använda mig av hyllplan. Det står på ett byggvaruhus sida att skivorna ska ligga i utrymmet där...
Svar
11
· Visningar
826
Senast: Wille
·
Tjatter Något jag verkligen gillar är blandningen av människor här och att vi pratar om allt och inget. För många år sedan såg jag en tråd där...
2
Svar
32
· Visningar
3 340
Senast: Rie
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har mycket hårväxt och då är tyvärr hakan inkluderad. Grova svarta hår. Jag rakar på morgonen innan jag visar mig. Rakar ibland så...
2
Svar
30
· Visningar
2 698
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Är det någon här som gjort detta som kan dela med sig lite av sina erfarenheter. Eller bara allmänt erfarenhet från Norge. Jag funderar...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Jag har relativt nyss lämnat ett längre extremt destruktivt förhållande där min partner misshandlade mig relativt grovt så väl fysiskt...
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
114 695
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Jag är på skidresa i Alperna och ligger i sängen med 39.1 graders feber. Det luktar mögel på hotellet så grannkillarna sover med öppen...
2
Svar
23
· Visningar
2 064
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Ska på intervju i morgon för ett vik som just boendestödjare. Är lite nervös eftersom jag inte har någon direkt erfarenhet av det...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Ninnurur
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 308
Senast: ameo
·
Kultur Vi ska till Wien i sommar. Är Spanska ridskolan värt ett besök? I så fall, vad ska en köpa för biljett? Vad vill en se? Från vilken...
2
Svar
23
· Visningar
3 001
Kultur Ska besöka Algarve (utgår från Albufeira) över påsklovet. Försöker hitta saker att göra, men hittar mest bara 'åk båt för att titta på...
Svar
7
· Visningar
485
Senast: jeennnnyy
·
IT & mobiler Jag har tappat bort mina bluetooth-hörlurar som jag verkligen gillade, och nu behöver jag köpa nya. Jag har tittat lite på sådana som...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: warg
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är :yuck: Det värsta är ändå...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 119
Senast: Asko
·
IT & mobiler Jag har tankar på en liten butik och även e-handel och funderar lite på hur man skulle kunna göra smidigast med betalsystem och lager...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: Linn-Nora
·
Mat Har bjudit in min date på mitt och kattens fredagsmys på fredag. Jag brukar i vanliga fall laga någonting enkelt men gott till mig själv...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: _Elly_
·
Hemmet Jag blev så glad av ett inlägg i en grupp på fb där en person visade hur hon hade fixat sin soffa så att den lätt gick att göra om till...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 646
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: tuaphua
·
Mat Var köper ni det bästa matchapulvret? Jag är varken te eller kaffedrickare, men har äntligen hittat något annat än vatten och sötade...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Saeta
·
Fritid Har ni några nätverk, kanaler eller plattformar? Delar ni med er av vad ni gör? Jag har under många år famlat lite i mörker när det...
2
Svar
26
· Visningar
1 987
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp