Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Hamnade bakom en EPA-traktor idag. Modell hyfsat ny Volvo. Avgaserna stank något fruktansvärt. Skulle närmast vilja likna dem vid...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Smoothi
·
Relationer Jag har funderat på detta med ensamhet. Jag är en person som aldrig haft vänner, har en autismdiagnos. Oftast är det inte något som...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: lilstar
·
Kultur En otrolig sångare och en bättre man. Var aktiv i civil rights movement och slogs hela sitt liv mot orättvisor och rasism. Var aldrig...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 257
Senast: zassoo
·
Fordon Jag har i många år varit väldigt lat. Har tvättat bilen alldeles för sällan och när jag gjort det så har jag lämnat in på firma som...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Zacci
·
Kropp & Själ Min tjej säger att många av hennes kompisar i klassen har börjat raka "där nere" dvs ta bort allt hår. Hon går i 6an så jag tycker detta...
Svar
15
· Visningar
1 609
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag håller nu på att bli galen. Har diskbråck sedan några år tillbaka och just nu är det riktigt jobbigt. Det gör egentligen inte...
Svar
19
· Visningar
1 705
Senast: manda
·
Relationer Igår kom det på tal om min icke existerande relation med min mor på arbetsplatsen. Svarade på en fråga utan att helt tänka efter...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 966
Senast: BusBarro
·
IT & mobiler Ni som släktforskar. Vilket program använder ni och varför? Jag har fått inse att Holgerdata verkar vara nedlagt dvs det kommer inte gå...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: Habina
·
Mat Vilken är eran favorit frukt/bär? Finns ju så otroligt många olika. Riktigt goda tycker jag Kiwi, Hallon, Jordgubbar och krusbär är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 502
Senast: snorp
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Rie
·
Tjatter Jag borde tända i vedspisen så der blir varmt i huset. Jag borde också hämta ved, borsta tänderna, gå en promenad och söka jobb. I...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 596
Senast: Tranan
·
Samhälle Langa in era bästa! Järnspikar är en gammal favorit som jag borde använda mer men behöver inspiration;):banana:
2
Svar
38
· Visningar
2 047
Senast: Waco
·
Hemmet Måste köpa ny toner till min brother dcp 9020 cdw laserskrivare men var 17 ska man handla? Var brukar ni köpa skrivarfärg/toner...
Svar
6
· Visningar
436
Senast: _Elly_
·
Mat Hallå där ! Nu ska vi 4 "tanter" från fjället till Umeå på fredag. för en mässa, och övernattning på hotell. De hör inte till...
Svar
18
· Visningar
1 333
Senast: Keb71
·
Tjatter Mamma fyller 70 om knappt 2 månader. Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på...
2
Svar
23
· Visningar
1 386
Senast: Tofs
·
Mat Jag gillar att laga mat med quornfiléer och quornbitar men de innehåller äggvita och jag vill egentligen undvika fabriksägg. Finns det...
Svar
12
· Visningar
762
Senast: Takire
·
IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: kit
·
Kropp & Själ Mitt ex jobbar tydligen på akuten i Örebro. Det sista jag vill är att han ska vara i närheten om jag kommer in akut. Ni som vet vet. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag funderar på att byta ut min gamla 80tals "stereoskorsten" till något mindre skrymmande, snyggare och modernare. Då tänker jag...
Svar
16
· Visningar
1 080
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur