Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle En stor andel av alla köp som görs via näthandeln returneras. Och eftersom de returnerade varorna ofta har ett värde som understiger...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 782
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja presentera ett utsläppsvärden på ett pedagogiskt vis. Det finns gränsvärden som inte får överskridas och jag tänker att...
Svar
2
· Visningar
420
Senast: Badtz Maru
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
398
Hemmet Hej Jag har flyttat och har ett sovrum som har mycket vinklar och olika längder på väggar/tak osv. Det får plats en dubbelsäng vid "den...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Har en inspelning på en danskoreografi som jag gärna skulle vilja göra spegelvänd så att jag kan härma instruktörens rörelser som de ska...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Rie
·
Samhälle Hoppas jag ingen säger idag. Men jag säger tack för att ni finns så jag får lära mig mer om kvinnors villkor och utsatthet i världen...
2
Svar
21
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Vad händer med barns psykiska hälsa när de blir misshandlade av sina föräldrar? Nu infördes ju barnagalagen 1979, gudskelov. Men jag...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
11 669
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Var hos naprapat igår. Mot slutet "slängde hon ur sig" att det inte vore fel om jag skaffade hantlar för styrka. Det fanns liksom inte...
2
Svar
24
· Visningar
1 269
Senast: Tranan
·
Tjatter Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera? Min önskan är Crocs och Icebug. Tänk vad underbart att kunna hoppa i...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Catsu
·
Mat För länge sen läste jag att majs var den produkt som var mest genmanipulerad och ville man inte äta det skulle man köpa ekologisk majs...
2
Svar
38
· Visningar
1 886
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Mina tomatplantor och chiliplantor behöver MAT, men jag hittar bara Algomin som är ekologisk och nu luktar hela huset bajs. De måste bo...
2
Svar
20
· Visningar
1 561
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Är det någon av er som har kraftiga frätskador på tänderna? Var hos tandläkaren nyligen då de konstaterade att jag har mycket...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 780
Senast: 95johsv
·
Tjatter Det säger jag mig inte emot. Har aldrig själv bott i hus med brunn. Hur fylls vattnet på i brunnar? Skulle inte kunna variera någon grad...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 278
Senast: VLMF
·
Hemmet Hur mycket buffert anser du är nödvändigt/bra att ha när man äger ett hus? Hur tänker du kring det? Ser du möjlighet att låna upp mer...
2
Svar
35
· Visningar
3 435
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Googlar lite och får svar "Fysisk aktivitet. Att se till att röra dig regelbundet är det viktigaste du kan göra för att minska problem...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Innehåller bland annat havtornsextrakt och sägs hjälpa vid torra slemhinnor i mun, ögon och underliv. Jag har köpt en ask och har käkat...
Svar
6
· Visningar
1 284
Hemmet Mot bättre vetande tänkte jag försöka sälja lite grejer jag har liggande hemma. Både häst och ryttare utrustning, vanliga kläder...
2
Svar
20
· Visningar
1 166
Senast: Diabetikern
·
Samhälle HUR kan det vara möjligt att över 200 lodjur ska skjutas? Varför ens ha jakt på lodjur? Dessa vackra, skygga, häftiga djur; vår egen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
11 263
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag ser så mycket fina saker på facebook, folk renoverar totalt intetsägande möbler till jättefina bara med målarfärg! Men jag kan inte...
2
Svar
32
· Visningar
1 607
Senast: MissFideli
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 411
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp