Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning Omröstning
Tjatter Ska köpa nya promenadskor och tänkte köra Nike då jag haft det tidigare och varit nöjd. Jag är nästan helt hundra på att jag haft...
Svar
19
· Visningar
1 297
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer nästa bingobricka. Men vi drar inte igång riktigt ännu, vill bara ge er en chans att kika på brickan redan nu. Bingot går...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 117
Hemmet Finns det någon här inne som har solceller vars växelriktare klarar att ladda batterier direkt från solen (utan konvertering alltså)...
Svar
6
· Visningar
555
Senast: 95johsv
·
Mat Saknar en ren surdegstråd här, så jag tänkte att jag startar en! Jag är själv ganska ny på surdeg och experimenterar mig fram med min...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 496
Senast: WildWilma
·
Fritid Hej alla. Behöver införskaffa mig en högtryckstvätt. Ska användas til att blåsa av bilen nån gång ibland, transporten, stallet ja lite...
Svar
8
· Visningar
545
Hemmet Har plockat bort den eländiga pelaren på mitt pelartvättställ. Tanken är att ersätta den med ett sådant där förvaringsskåp som passar...
Svar
19
· Visningar
970
Senast: MiaMia
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 541
Senast: Lilla
·
Samhälle Eftersom jag insett att min hälsa inte mirakulöst kommer att förbättras så har jag till slut gått med på att söka sjukersättning. det...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 928
Senast: KesoNeso
·
Mat Jag har ju Jamie Olivers kokbok "5 ingredienser", vilket är en bunt rätter som lagas med endast, hör och häpna 7, nej skämtade bara, 5...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 901
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Vore snällt om jag kunde få snabbt och korrekt svar. :) Har försökt googla men hittar bara om hur man överklagar. Min hjärna är mos och...
2
Svar
29
· Visningar
2 004
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Ser en del av sånt på nätet och vissa verkar funka. Nån som testat? Hur länge håller det?
2
Svar
20
· Visningar
1 320
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: nyttnick
·
Relationer Istället för att ta över för mycket av dejtingtråden. Hur ser ni på det här med dejting och förhållanden och reigion. Är du religiös...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
12 616
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Har en växt som jag är glad för men som aldrig riktigt återhämtat sig efter att jag missat att vattna den en gång, så jag vill köpa en...
Svar
7
· Visningar
647
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
4 149
Senast: monster1
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 467
Senast: Miao
·
Trädgård & Växter Jag funderar på att köpa en flistugg. Dels till sly men även grövre småträd. Har mycket mark så den kommer att användas ofta. Någon som...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Nahar
·
Mat Ska ha en middag och lite speciella förutsättningar och behöver tips på maträtter med låg proteinhalt. Av hälsoskäl får en person inte...
Svar
16
· Visningar
1 598
Senast: Angel
·
Svar
2 003
· Visningar
75 413
Hemmet Varje år, framåt våren och sommaren, så blir vattnet i min dusch svalare och svalare. Jag vrider upp temperaturen mer och mer, ända...
Svar
15
· Visningar
2 442
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp