Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det något folk i allmänhet gör? Eller hur vanligt är det? Hur många procent av befolkningen tror ni regelbundet skriver I...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: skiesabove
·
Samhälle Jag har köpt en ny mobil och där finns möjlighet att lägga in nödinformation som går att se på låsskärmen. T.ex. ICE-kontakt, blodgrupp...
2
Svar
38
· Visningar
2 932
Senast: MayGrace
·
Mat Jag har massor av lakris gräddkolor liggandes. Kommer inte hinna äta upp allt själv och tror att det är dags att göra något av dom. 😅...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: Avalbane
·
Hemmet Nästa i-landsproblem som ska få sig en lösning! Vilken typ av disktrasa föredrar ni? Varför? Tvättar ni den eller tar en ny vid behov...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 304
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
22 715
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Min dator kraschade i veckan så jag kikar runt efter ny men jag blir bara förvirrad. Någon som har lust att förklara skillnaden på...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: skiesabove
·
Samhälle Ikväll ska uppdrag granskning visa ett program om ridsporten med titeln "Ligg inte med dina elever". Det ska tydligen finnas på svtplay...
2
Svar
33
· Visningar
3 244
Skola & Jobb jag jobbar som lärare och har fått reda på att alla lärare på min skola ska på tjänsteresa 4 dagar innan skolan börjar efter...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 958
Senast: Enya
·
Hemmet Vi hittar inte längre den tändvätska vi använde tidigare utan någon miljövänlig skit som inte fungerar. Man får tända brasan 5-6 gånger...
2
Svar
37
· Visningar
1 385
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Om intervjuare efter en intervju har gjorts och referenser ringts upp frågar efter ens löneanspråk, kan det innebära att man är deras...
Svar
13
· Visningar
1 140
Kropp & Själ Jag ska börja med att nämna att detta är under utredning via läkare, så facit lär komma framöver. Men innan det är klart vill jag ändå...
2
Svar
26
· Visningar
2 072
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Ska på fest med Gatsbytema och letar febrilt efter en passande klänning som inte är för kort. Då kak är 185cm lång blir affär mycket...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: Piglet
·
Hemmet Hur gör man? Är det tennisbollar i torktumlaren som gäller? Hjälper det? Direkt efter första tvätten har mina olika västar och jackor...
Svar
6
· Visningar
796
Kropp & Själ De sista åren har jag sminkat mig väldigt lite, tidigare använde jag fondation men upplevera att det blev tjockt, kladdigt och fult. Nu...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Sofie.S
·
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
21 102
Senast: Nytant
·
Kropp & Själ Jag måste verkligen ha tag på hörskydd som jag kan använda när det är mycket runtomkring mig för det blir helt öronbedövande, jag hör...
2
Svar
20
· Visningar
1 275
Senast: Lyan
·
Samhälle Skummar morgontidning på nätet och noterar att IVO återkallar Humana Assistans tillstånd att bedriva personlig assistans. Litet otippat...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag har en gammal skada i ena knät som har börjat värka :( Ska till sjukgymnasten 1/3 menförsöker stilla värken tills dess. Har prövat...
Svar
16
· Visningar
1 188
Senast: AbCdE
·
Tjatter Vad finns det för svenska låtar som heter något som innehåller "vi två"?
Svar
2
· Visningar
339
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Så… Jag använder numera schampokaka för att bespara lite plast, samt att jag verkligen tycker att håret känns renare längre och...
2
Svar
20
· Visningar
1 554
Senast: cute_beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp