Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Ja hur bäddar ni bäddsoffor? Med en riktig madrass eller bara med den mindre tunna "madrassen" man har lakanet runt? Eller med både och?
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Sassy
·
Samhälle Imorgon är det fettisdag. Hur många kommer äta en semla eller två? Har ni redan tjuvstartat? Själv äter jag en, imorgon, om jag inte...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 253
Senast: Mineur
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Anser du att de flesta människorna i samhället är mindre intelligenta än du? Är du mer intelligent än de flesta andra? Hur tror vi att...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
16 958
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter För ett tag sedan så pratade kidsen på internet mycket om ens så kallade ”toxic trait” - från början handlade det om genuint osunda...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 994
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Våren för med sig ett extremt fullt schema, dålig ekonomi, och diverse annan småskit. Vi har alla hört grunderna för stresshantering om...
2
Svar
25
· Visningar
1 157
Senast: Eloise
·
Fordon Jag är sugen på att byta bil. Krav: - fyrhjulsdrift - elhybrid med minst 4 mils räckvidd - så stort bagage som möjligt - bra...
2
Svar
22
· Visningar
1 759
Senast: AraSlei
·
Samhälle Enligt infrastrukturministern Andreas Carlsson är elflygen här om bara några år (uttalande idag angående att Bromma därför inte ska...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Thaliaste
·
Kultur I morgon är det deltävling 3 Startfältet ser ut så här: 1. Paul Rey - Royals 2. Casanovas - Så kommer känslorna tillbaka 3. Melanie...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 946
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Mina händer ser rätt hemska ut....:cautious: Sedan hästen behövde barfotaboots i höstas har mina händer verkligen fått ta stryk. Bootsen...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: SaraXX
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Gillar du inte kladdkaka får du äta jordgubbar med vispgrädde.
2 3
Svar
58
· Visningar
4 712
Senast: MJLee
·
Samhälle För ett tag sedan kritiserade en ledande politiker en dom i domstol. Nu har en kyrkopolitiker kritiserat en predikan av en präst. Och...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: Karfitsa
·
Mat Detta übersvenska fenomen är ju en klassiker. Jag har aldrig riktigt lyckats få det till något återkommande men jag tänker att halva...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 397
Senast: Account
·
Samhälle Funderar ni någonsin över er konsumtion av kultur? Jag läser mycket skönlitteratur, lyssnar på musik, på poddar, läser nyheter och...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 799
Senast: Anna
·
Juridik & Ekonomi Jag är rörd och häpen. Varmt tack! :heart:heart :heart Ni som vet ni vet. Och tack till @athena_arabians
Svar
0
· Visningar
813
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Idag börjar stödet betalas ut. Har ni fått nån notering om att det är på väg? Kollar min egen bank men inga nyheter än.
Svar
19
· Visningar
1 425
Samhälle Har kommit att läsa lite om hälsa och hälsovården lite senaste tiden och många nämner preventiv sjukvård. Enligt några av artiklarna jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 116
Senast: Görel
·
Kläder & Bli fin Min gamla ghd plattång har dött Men nu känns det som en skog.. Vilken har ni och är ni nöjda?
Svar
0
· Visningar
318
Skola & Jobb Det behövs ingen särskild utbildning (jag läste medieprogrammet på gymnasiet och har en kandidatexamen i idrottsvetenskap). Jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 067
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag läser numera vad som skrivs om mig i journalanteckningar på 1177. Jag måste säga att det är skrämmande så mycket fel som antecknas...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 261
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Läste om polisens fester och undrar om någon annan yrkeskår känner igen sig? "spyor, sexuella ofredanden och slagsmål", "sextrakasserier...
2
Svar
27
· Visningar
2 283
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp