Nu leker vi "Vad är grejen?"

Detta är första bilden (är flera bilder men denna visar alla delar)
Vet dock inte vad det är.
IMG_8989.png

När jag växte upp hade vi en mulltoalett där man bytte tunnor som var väldigt lika denna, där den övre ringen var för urin (tror jag). Dock verkar hålet i mitten opraktiskt... Var visserligen en axel för omrörning som stack upp någonstans, men får inte ihop det rent praktiskt.

När jag växte upp hade vi en mulltoalett där man bytte tunnor som var väldigt lika denna, där den övre ringen var för urin (tror jag). Dock verkar hålet i mitten opraktiskt... Var visserligen en axel för omrörning som stack upp någonstans, men får inte ihop det rent praktiskt.
Bästa förslaget hittills ändå! 👍👍

Precis så. Sådan Mulltoalett hade vi när jag var liten. Det på bilden är själva insatsen inuti mulltoaletten. Kisset skulle hamna på övre ringen och bajset i stora tunnan. Blir mera tydligt när man har hela mulltoaletten ihopmonterad. Man hade flera insatser, så det kunde komposteras ifred.

Precis så. Sådan Mulltoalett hade vi när jag var liten. Det på bilden är själva insatsen inuti mulltoaletten. Kisset skulle hamna på övre ringen och bajset i stora tunnan. Blir mera tydligt när man har hela mulltoaletten ihopmonterad. Man hade flera insatser, så det kunde komposteras ifred.
Tack, mysteriet löst! 😁😁👍

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjälp mig buke! Ni vet sån där gummisprut-grej som man får med tex när man köper öronrengöring? Vad heter den? Jag har en blå hemma men...
Svar
16
· Visningar
570
Senast: Sel
·
Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 190

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka