Igår på några minuter i förrgår 3h så varierar stort men standrad skulle jag vlja säga ca 30 min för att ligga ned och slappna av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det där när man somnar till en serie eller film och sover gott några timmar för att sedan vakna och absolut inte kunna somna om känner jag igen, det känns som man djupsovit några timmar då kroppen är inställd på att vakna.Det varierar, kan vara svart att definera nar man ska borja rakna tiden, iom att jag ofta har telefon eller laptop i sangen.
Har lange anvant TV repriser som ett satt att stanga av hjarnan och har i manga ganger somnat framfor TVn i sangen. Skulle tro att inte mer an 30 minuter ofta.
Daremot had jag ibland problem med att jag vaknar mitt i natten, och da har jag ofta stora svarigheter med att somna om, vilket kan ta timmar.
Hur kom du fram till att det är just 56 minuter i genomsnitt?Jag är skapligt avis på många av er. Jag somnar i genomsnitt efter 56 min. Givetvis händer det fortare ibland, och långsammare ibland.
Upplever att om jag är pigg när jag går o lägger mig så somnar jag fortare. Är jag för trött så kan jag inte hålla ordning på huvudet och därmed inte heller somna.
Jag har en sportklocka på mig, den har talat om att mitt genomsnitt är 56 minuterHur kom du fram till att det är just 56 minuter i genomsnitt?
Skönt!Ok, igår somnade jag faktiskt på typ 3 minuter, så jag KAN! Ibland. Så jäkla skönt!
Fort.
Det jag tycker är ännu intressantare är de som somnar "mitt i" en aktivitet som när man tittar på film. Jag känner det på mig att det kommer hända och bestämmer om jag vill somna eller inte.
Det har hänt mig två gånger sen jag var ett litet barn att jag somnar utan att vara med på noterna och hör verkligen till det avvikande.
Samma här. Framförallt har jag svårt att stänga av tillräckligt mycket för att faktiskt somna när en film eller tv-serie är igång samtidigt, jag måste verkligen vara extremt trött för att det ska hända. Ljudböcker och poddar kan jag somna riktigt gott till, men inte sådant som innefattar tittande.Det jag tycker är ännu intressantare är de som somnar "mitt i" en aktivitet som när man tittar på film. Jag känner det på mig att det kommer hända och bestämmer om jag vill somna eller inte.
Det har hänt mig två gånger sen jag var ett litet barn att jag somnar utan att vara med på noterna och hör verkligen till det avvikande.
Jag har en avslappningsapp som jag startar och den tar ca 7 min. Det är mycket ovanligt att jag inte har somnat innan den är klar.