Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Jag bor i mittenhuset i en radhuslänga i vår brf. I dagsläget måste jag gå genom huset med ogräs och tex gräsklipparen. Eller över mina...
Svar
16
· Visningar
1 295
Senast: Verdandi
·
Mat Jag gjorde en färssås för 9 dagar sedan. Den innehåller bl.a. grädde. Törs jag äta den nu?
2
Svar
26
· Visningar
1 424
Senast: Wille
·
Fritid Igår började VM för herrar i Ottawa, Kanada. SVT sänder. Sverige - USA börjar kl 15 så om 6 minuter. :up: Här...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Rosett
·
Relationer Hur går man vidare efter sexuella trakasserier? När folk man trodde var ens vänner visar sin rätta sida. När andra vänner vänder en...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: IzeUnicorn
·
Fritid Jag har just börjat måla lite i datorn med Krita. Jag har nyss gjort en målning i flera olika lager. Trots att jag sparat bilden är nu...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: tuaphua
·
Mat Tidigare år har vi inte tänkt så mycket på matbudget, men i år har vi gjort det för att ha råd med annat vi gärna vill ha råd med...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 115
Senast: astronaut
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Stör mig på knastrig nacke och värk.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 194
Senast: pepp
·
Skola & Jobb De gånger jag fått tester i samband med sökt jobb så är det i princip alltid personlighetstest och ett logiskt test av typen välj rätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 701
Senast: Vassi
·
Mat Jag har råkat missförstå annonsen hos en producent i reko-ringen och beställt 400 g mozzarella istället för 200 g. Normalt brukar jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 025
Senast: Amha
·
Mat Med födelsedagar i antågande så skulle jag gärna ta emot tips på goda tårtor att baka. Vilken är din favorit att bjuda på och äta? Har...
2
Svar
32
· Visningar
2 332
Senast: Keb71
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Tjatter Nog måste det väl finnas fler som stör sig på sig på någon egenhet man har. Det mest störande hos mig är att jag alltid skapar kaos...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 599
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Orkar inte skapa ngt anonymt konto. Jag är INTE akut självmordsbenägen så ingen behöver ringa polisen på mig. Mitt ex låter mig inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 769
Senast: tanten
·
Fordon Jag kör med säkerhet först och tankar helst långt innan jag hamnar på reserven. Min dotter vill max betala 40 € per tankning så hon...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 467
Senast: MissFideli
·
  • Omröstning Omröstning
Fritid Vi kom att prata om cykelhjälmens vara eller inte vara i en annan tråd och jag blev nyfiken på hur folk resonerar kring detta...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 436
Senast: astronaut
·
Fordon Krav: Inte ruinera mig vid lagning Automat Fyrhjulsdrift Hyfsad markfrigång Mellanstor eller stor Stabil att dra med Jag har kört...
Svar
8
· Visningar
795
Senast: Kivina
·
Mat Eller har jag klantat mig nu? Gör sjömansbiff i vår crock-pot och tog den öl vi hade hemma. Med alkohol i. Nu när maten nästan är klar...
Svar
6
· Visningar
1 469
Senast: Krålus
·
Samhälle Jag söker låtar med ett tydligt feministiskt budskap och/eller som i sin text nämner eller citerar kvinnliga profiler kända för sitt...
Svar
14
· Visningar
1 174
Senast: Piglet
·
Kropp & Själ Det pratas mycket om könsidentitet numera. Hur känner man sin könsidentitet? Hur känns det när det är rätt eller fel? Eller inte känns...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 346
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Är det någon mer som har lågt blodtryck och låg puls? Hur påverkas ni av det? Har ni lyckats höja blodtrycket/pulsen genom ändrad...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama