Hemma har jag XM2, på jobbet har jag XM5. Har inte jämfört dem rakt av, men det främsta skillnaden mellan de två versionerna, förutom hur man packar ihop dem, är att på XM2 är kuddarna bredare. Ljudmässigt är det svårt att säga, om man inte har dem i samma läge och testar. Det ska vara bättre brusreducering på XM5, men hur mycket bättre kan jag inte svara på.Det fungerade! Tack
Nu tog jag tag i ladda ner appen, får se om den är något kul. Det var Arbetsförmedlingens audionom som sa att hon kunde hjälpa mig ladda ner den (så jag tänkte att den nog behövs), men hörlurarna hade ju inte kommit till i går när de var på arbetsplatsen med mig.
Har Du föregångarna till dessa? Finns det några andra saker du tänker är annorlunda? Jag såg på Youtube när jag sökte förra gången på de jag skulle ha att när de jämförde med 3 an att det inte var så stor skillnad.
Anledningen till köpet av XM2 var att jag skulle flyga till Japan, och hade ingen lust att lyssna på flygmotorerna i 11 timmar, och för det funkade de mycket bra.