Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rådgör med reparatör?Okej, nu kapar jag denna tråd med våra tvättmaskinsproblem! Vi fick ju med en tvättmaskin med huset och den verkar inte vara skött särskilt väl, för gummilisten är äckel-päckel. Jag har torkat ur den och försökt skrubba med tandborste men jag kommer inte åt. Det är inte i listens stora ”fack”, utan en del i det mindre facket men där kan kan komma åt okej, men det mesta är mellan list och metall. Jag försöker skrubba med liten tandborste men det är hopplöst. Det är svart äckel, gissar mögel blandat med tvättmedelsrester.
Vad göra? Kan man själv montera av, och sedan på, listen utan att vara expert? Kan man köpa en ny list? Måste vi byta hela maskinen? What to doooooooo?!
Okej, nu kapar jag denna tråd med våra tvättmaskinsproblem! Vi fick ju med en tvättmaskin med huset och den verkar inte vara skött särskilt väl, för gummilisten är äckel-päckel. Jag har torkat ur den och försökt skrubba med tandborste men jag kommer inte åt. Det är inte i listens stora ”fack”, utan en del i det mindre facket men där kan kan komma åt okej, men det mesta är mellan list och metall. Jag försöker skrubba med liten tandborste men det är hopplöst. Det är svart äckel, gissar mögel blandat med tvättmedelsrester.
Vad göra? Kan man själv montera av, och sedan på, listen utan att vara expert? Kan man köpa en ny list? Måste vi byta hela maskinen? What to doooooooo?!