Ja folk Àr olika helt enkelt.à sen finns det andra som vill bli kÀnda till vilket pris som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja folk Àr olika helt enkelt.à sen finns det andra som vill bli kÀnda till vilket pris som helst.
Det du citerade var ett svar ang vÀrmen med mask.Jag förstÄr att du Àr ett av deras fans sÄ lite förvÄnad att du behöver frÄga hÀr, men jag hittade en intervju Ät dig sÄ kanske du fÄr svar pÄ lite av dina frÄgor.
https://nyheter24.se/noje/1127490-s...ilka-de-ar-var-de-kommer-ifran-och-hitlatarna
HÄller inte med dÀr riktigt. Det finns ju definitivt exempel dÀr man genom att maskera sig snarare flyttar över uppmÀrksamheten till musiken, eller mer som ett konstnÀrligt koncept liksom. Vidare sÄ hÀnder det ju att etablerade musiker ibland gjort sÄ vid nÄgon ny bandkonstellation. Lite olika om sjÀlva identiteterna bakom artisterna Àr nÄt slags hemlighet, eller om det bara Àr nÄt slags bandpersona. Sedan skulle man vÀl kunna lyfta Gorillaz hÀr ocksÄ, med fiktiva animerade bandmedlemmar.Oftast tror jag det handlar om att man vill verka mystisk och lite speciell, ett knep att fÄ extra uppmÀrksamhet - inte bara för sin musik utan för att vÀcka nyfikenhet kring sin hemliga person. Tramsigt tycker jag.....
Eller varför inte ABBA ÄterkomstenHÄller inte med dÀr riktigt. Det finns ju definitivt exempel dÀr man genom att maskera sig snarare flyttar över uppmÀrksamheten till musiken, eller mer som ett konstnÀrligt koncept liksom. Vidare sÄ hÀnder det ju att etablerade musiker ibland gjort sÄ vid nÄgon ny bandkonstellation. Lite olika om sjÀlva identiteterna bakom artisterna Àr nÄt slags hemlighet, eller om det bara Àr nÄt slags bandpersona. Sedan skulle man vÀl kunna lyfta Gorillaz hÀr ocksÄ, med fiktiva animerade bandmedlemmar.
Intressant vinkling! Gör man verkligen det? Flyttar över fokus till musiken istĂ€llet för personen? Jag tĂ€nker nog att det Ă€r tvĂ€rtom ... men jag Ă€r ju inte sĂ€ker, jag bara funderar.... Att maskera sig ĂR ju,oavsett, ett sĂ€tt att dra uppmĂ€rksamhet till sig. Om det sen lĂ€gger mer fokus pĂ„ ens musik ELLER ens person, vet jag inte. Lite av bĂ„da, kanske? Usel musik lĂ€r ju knappast lyftas av en hemlig artistHĂ„ller inte med dĂ€r riktigt. Det finns ju definitivt exempel dĂ€r man genom att maskera sig snarare flyttar över uppmĂ€rksamheten till musiken, eller mer som ett konstnĂ€rligt koncept liksom. Vidare sĂ„ hĂ€nder det ju att etablerade musiker ibland gjort sĂ„ vid nĂ„gon ny bandkonstellation. Lite olika om sjĂ€lva identiteterna bakom artisterna Ă€r nĂ„t slags hemlighet, eller om det bara Ă€r nĂ„t slags bandpersona. Sedan skulle man vĂ€l kunna lyfta Gorillaz hĂ€r ocksĂ„, med fiktiva animerade bandmedlemmar.
Fast dÀr handlade det ju mest om att artisterna inte ville exponera sina "gamla" kroppar och ansikten och fÄ folk att jÀmföra dÄ och nu. Somliga tycks ju tro att Agneta (t.ex.) Àr lika sagolikt ung som nÀr Waterloo slÀpptes....! DÀr finns ju orÀkneliga exempel pÄ hur vackra unga artister frÄn förr, fÄtt sina Äldrade ansikten och kroppar exponerade pÄ sociala media som om det var chockerande och hemskt att de faktiskt inte sÄg likadana ut lÀngre.... Kvinnor inte minst.Eller varför inte ABBA Äterkomsten
Vad som Ă€r usel musik Ă€r ju vĂ€ldigt subjektivt sedan beror det vĂ€l ocksĂ„ mycket pĂ„ genre om konceptet fungerar eller inte.Intressant vinkling! Gör man verkligen det? Flyttar över fokus till musiken istĂ€llet för personen? Jag tĂ€nker nog att det Ă€r tvĂ€rtom ... men jag Ă€r ju inte sĂ€ker, jag bara funderar.... Att maskera sig ĂR ju,oavsett, ett sĂ€tt att dra uppmĂ€rksamhet till sig. Om det sen lĂ€gger mer fokus pĂ„ ens musik ELLER ens person, vet jag inte. Lite av bĂ„da, kanske? Usel musik lĂ€r ju knappast lyftas av en hemlig artist
För att inte hamna i det facket uppfattar jag att det Àr dÄ man tar till spackelmetoden och att den blir mer o mer kraftigare med Ären. Men enligt min ringa mening kan jag ju ha felDetta Àr en intressant frÄgestÀllning i sig. TÀnk t.ex. Brigitte Bardot som hÀngdes ut som chockerande, sedan hennes unga modell-ansikte förÀndrats med ÄlÄldern.
"Problemet" hÀr var vÀl att BB inte spacklade etc utan Äldrades naturligt. Vilket var ett big NO NO enligt mÄnga, som ville att hon för evigt skulle förbli den unga "oförstörda" sexsymbolen.....För att inte hamna i det facket uppfattar jag att det Àr dÄ man tar till spackelmetoden och att den blir mer o mer kraftigare med Ären. Men enligt min ringa mening kan jag ju ha fel
för BB"Problemet" hÀr var vÀl att BB inte spacklade etc utan Äldrades naturligt. Vilket var ett big NO NO enligt mÄnga, som ville att hon för evigt skulle förbli den unga "oförstörda" sexsymbolen.....
Inte enligt BertVad som Àr usel musik Àr ju vÀldigt subjektivt
Ah, nu fattar jag Àntligen vad David Hume menade med sin essÀ "On the Standard of Taste" dÀr han snackar om "true judges" som kan bedöma om ett konstverk Àr bra eller dÄligt. Han menar sÄklart nÄgon som Bert!Inte enligt Bert
Bert Àr ju Mr Musik. TÀnk vad mÄnga artister som har Bert att tacka för samtidigt har vi Bert att tacka för att han besparade oss usel musik. Lite som Brittan got talentAh, nu fattar jag Àntligen vad David Hume menade med sin essÀ "On the Standard of Taste" dÀr han snackar om "true judges" som kan bedöma om ett konstverk Àr bra eller dÄligt. Han menar sÄklart nÄgon som Bert!
Antar att det Àr Karlsson det syftar pÄ.Vem Àr Bert?
Ja tack Bert för âHoppa hulleâŠâ Detta mĂ€sterverkBert Ă€r ju Mr Musik. TĂ€nk vad mĂ„nga artister som har Bert att tacka för samtidigt har vi Bert att tacka för att han besparade oss usel musik. Lite som Brittan got talent
Gick högt pĂ„ listorna. Var vĂ€l en eurovision lĂ„t frĂ„n början vill jag minnasJa tack Bert för âHoppa hulleâŠâ Detta mĂ€sterverk
https://www.google.com/amp/s/nojesl...rlsson-artisterna-i-mello-ar-ett-skamt/?amp=1Vad som Àr usel musik Àr ju vÀldigt subjektivt sedan beror det vÀl ocksÄ mycket pÄ genre om konceptet fungerar eller inte.
Ett exempel pÄ Berts obefintliga musikalitet.Gick högt pÄ listorna. Var vÀl en eurovision lÄt frÄn början vill jag minnas
Hur besparade Bert oss usel musikBert Àr ju Mr Musik. TÀnk vad mÄnga artister som har Bert att tacka för samtidigt har vi Bert att tacka för att han besparade oss usel musik. Lite som Brittan got talent