Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast TS skriver ju gips och det ser på bilderna ut att vara "helgipsat.". Jag vet inte riktigt var skillnaden går, men när jag hade brutit fingret i posten ovan hade jag typ bandagerat "halvgips" som absolut gick att ta av, men det borde jag i efterhand inte ha fipplat med.Om den floppar runt hit o dit å brukar båda benen vara brutna o då får man ett rundgipz eller ett gäng med zkruv,zpik,muttrar mm
Hon har en zkenaFast TS skriver ju gips och det ser på bilderna ut att vara "helgipsat.". Jag vet inte riktigt var skillnaden går, men när jag hade brutit fingret i posten ovan hade jag typ bandagerat "halvgips" som absolut gick att ta av, men det borde jag i efterhand inte ha fipplat med.
Nej gipsskenaFast TS skriver ju gips och det ser på bilderna ut att vara "helgipsat.". Jag vet inte riktigt var skillnaden går, men när jag hade brutit fingret i posten ovan hade jag typ bandagerat "halvgips" som absolut gick att ta av, men det borde jag i efterhand inte ha fipplat med.
Edit: sedan antar jag att @Sonic76 inte hade frågat här om läkaren sagt att det gick bra att ta av.
Med andra ord samma som jag hade vid fingerbrottet. Behåll den på!Nej gipsskena
Den sitter på ovansidan och runt utsidan av handleden.
Läkaren vill att det sitter i 4 veckor.
Jag instämmer. De skydden man köper på apoteket är mycket bättre.(Jag testade både plastpåse och duschskydd när jag hade armbågen gipsad, sannolikt pga att armen är böjd var det svårare att hålla det helt torrt med plastpåse.)
Inte många kronor? 69 kronor för ett duschskydd som du förhoppningsvis kan återanvända ett par gånger tycker jag är mycket pengar men allt beror såklart på vad man har för inkomst. Om det är värt varenda krona eller inte beror ju på vad du får dra ner på för att ha pengar till det.Duschskydd värt varenda krona. Till arm är det inte många kronor på apoteken.
Är ju iaf fem/paket om jag inte minns fel.Inte många kronor? 69 kronor för ett duschskydd som du förhoppningsvis kan återanvända ett par gånger tycker jag är mycket pengar men allt beror såklart på vad man har för inkomst. Om det är värt varenda krona eller inte beror ju på vad du får dra ner på för att ha pengar till det.
Nä för mig som pensionär med låg inkomst är det verkligen inte många kronor för att få duscha mig.Inte många kronor? 69 kronor för ett duschskydd som du förhoppningsvis kan återanvända ett par gånger tycker jag är mycket pengar men allt beror såklart på vad man har för inkomst. Om det är värt varenda krona eller inte beror ju på vad du får dra ner på för att ha pengar till det.