Tvätt med Descutan innan operation?

Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll.
Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa hem Descutan som jag ska tvätta mig med ikväll, bäddat rent i sängen och ska duscha och tvätta mig i morgon igen med Descutan. Måste jag tvätta håret med Descutan när det är foten som ska opereras? Behöver jag verkligen tvätta håret ikväll och sedan imorgon bitti igen när det är foten som ska opereras?

Nog borde det väl räcka med att jag tvättar håret ikväll och resten av kroppen och sedan att jag tvättar mig igen med Descutan i morgon utan att tvätta håret? :confused:
Tänker att man gör så som det står.

Jag minns inte men jag opererade foten och gjorde precis så som de sa/stod i anvisningarna.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 085
Hundhälsa Vår golden har problematik med sina öron till och från. Blir rött, brunt vax i. Vi tvättar med epitoc. Behandlar dem nån gång ibland...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag ska opereras och måste därför såklart duscha hela mig med Descutan eller Hibiscrub. Inklusive håret. Det kommer döda min känsliga... 2
Svar
34
· Visningar
10 435
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 916
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka