Hoppas du kommer tillbaka, jag kommer bara leka om du är LL!Jag kommer dra mig tillbaka till ulvlekarnas skuggans och dödens dal. Jag hoppas iaf att ni hade kul trots alla mina misstag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du kommer tillbaka, jag kommer bara leka om du är LL!Jag kommer dra mig tillbaka till ulvlekarnas skuggans och dödens dal. Jag hoppas iaf att ni hade kul trots alla mina misstag
jag har fått så mycket "skit" back in the days att jag bara haft 4 onda på 14 deltagare så eftersom min 3-parts lek inte fungerade så kastade jag in 5 onda + en pyskopat på en 14manna lek.....Jag hade kul.
Enda jag bommade som ond var heffa och trodde att Mirtai var ond Men vad fundersam över om det kunde vara 5 ulvar ändå
Jag har varit väldigt försiktig som LL att gå över 1/3 regeln. Men jag börjar tänka om nu.jag har fått så mycket "skit" back in the days att jag bara haft 4 onda på 14 deltagare så eftersom min 3-parts lek inte fungerade så kastade jag in 5 onda + en pyskopat på en 14manna lek.....
Hoppas du kommer tillbaka, jag kommer bara leka om du är LL!
jag har tänkt exakt samma sak och jag har alltid fått väldigt mycket kritik över att jag är förutsägbar....Jag har varit väldigt försiktig som LL att gå över 1/3 regeln. Men jag börjar tänka om nu.
Dom märkte inte jagJag ber såå jäkla mycket om ursäkt för alla mina bloppers - ni säger ni är rostiga som deltagare, well jag kände mig uråldrig som LL - och mina bloppers......
SORRY ALLA
ÄschOch sen blev jag idiotförklarad av @cirkus
Ja@cirkus du var verkligen övertygad att jag var ond
En uppenbar blooper - det har hänt förr- jag skulle säga att det händer i princip bara när man är ulv.Tack för en kul lek alla.
(men måste erkänna, igen, att godförklaringen av cirkus var för att när jag började skriva det inlägget var jag helt övertygade om att cirkus dog första lynch. Att jag senare teoriade om henne så hade det gått nästan en timme från det att jag börjat skriva inlägget tills dess jag kom dit i rollistan och då hade jag glömt igen)
Alltså, jag skrev det till Paddington under leken också, att jag märkte min ringrost tydligt och jag var nog inte ensam misstänker jag. Jag tänkte ju försöka vara lite diskret som spion, det sket sig nåt brutalt.Trams!
Såklart du ska vara LL igen.
Det är nog bara du som tycker det gick dåligt.
Jag med
Och jag försökte vara diskret när jag hade siat hemlig.Alltså, jag skrev det till Paddington under leken också, att jag märkte min ringrost tydligt och jag var nog inte ensam misstänker jag. Jag tänkte ju försöka vara lite diskret som spion, det sket sig nåt brutalt.
Ja! Kom och lek med oss !Efter att ha skumläst den här leken börjar jag bli lite sugen att vara med. Synd bara att jag jobbar så förbaskat mycket...
Eftersom jag var jägare så fattade jag ganska snabbt hur rollerna var.Jag med
Suttit och skrivit lite med @Myrten och igår innan hästarna skulle flyttas så skrev jag detta
”Hedinn borde vara siare
Cirkus. Borde vara ängel /jägare
Artline möjligt ulv men samtidigt verkar hedinn hålla henne troligt god så gissar att hon är jägaren
Om det ovan stämmer och inte hedinn & co lurar brallorna av oss så borde det finnas två (eller 3 !)ulvar i detta gänget
Elo
Lobelia
Habina
Heffa
Jag satsar på Elo och lobelia trots att det insåg fall skulle vara 3 ulvar som röstat på BSF i dl 1. Sånt har allt hänt förut (jag har fått samtliga 4 ulvars röst i en dl 1 en gång. Tror ulvarna t.o.m. vann den leken för så skulle aaaldrig ulvarna göra
Jag hade Mirtai som ond innan det uppdagades att hon var bybo och hade siat henne om jag fått leva ett dygn till
Jag var redan ute. Psykopaten knep migEftersom jag var jägare så fattade jag ganska snabbt hur rollerna var.
Eftersom Hedinn aldrig tyckte att Art var skum fanns bara Ängel kvar till henne. Jag fattade att du var siare såklart men ville försöka tröska fram lite ulvar med min röst på nån annan än den siade ulven...
Hedinn misstänkte jag för spion redan efter första nattDL, men sen kom hon med sitt jättetydliga budskap till mig.
Hade du glömt din egen roll
Jag var lite ledsen att du dog, för jag misstänkte du skulle ha siat mig om du överlevtJag med
Suttit och skrivit lite med @Myrten och igår innan hästarna skulle flyttas så skrev jag detta
”Hedinn borde vara siare
Cirkus. Borde vara ängel /jägare
Artline möjligt ulv men samtidigt verkar hedinn hålla henne troligt god så gissar att hon är jägaren
Om det ovan stämmer och inte hedinn & co lurar brallorna av oss så borde det finnas två (eller 3 !)ulvar i detta gänget
Elo
Lobelia
Habina
Heffa
Jag satsar på Elo och lobelia trots att det insåg fall skulle vara 3 ulvar som röstat på BSF i dl 1. Sånt har allt hänt förut (jag har fått samtliga 4 ulvars röst i en dl 1 en gång. Tror ulvarna t.o.m. vann den leken för så skulle aaaldrig ulvarna göra
Jag hade Mirtai som ond innan det uppdagades att hon var bybo och hade siat henne om jag fått leva ett dygn till
Nåja. 3 av 4 inte så illa ändåVore ju ändå kul om det är Mirtai och Elo. Visst var det de qitis skrev att hon misstänkte mest där i slutet? Har hon lyckats pricka hela lyan så blir jag imponerad på riktigt!
Sedan att det var 5 då hade jag lobelia med som misstänkt ocksåNåja. 3 av 4 inte så illa ändå