Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spion infon:
NattDL1
Ulvarna käkar qitis
siaren siar hemlig
jägaren jagar Hedinn
Medusa förstenar Lobelia
NattDL2
Ulvarna käkar Snurrfian
siaren siar LenaH
jägaren jagar Elo
Ängeln skyddar Artline
NattDL3
Ängeln skyddar Hedinn
Ulvarna käkar Harrysen
Jägaren jagar Mirtai
NattDL4
Ängeln skyddar Hedinn
Ulvarna käkar Harrysen
Jägaren jagar Mirtai
NattDL5
Ulvarna äter Hedinn
Ängeln skyddar Hedinn
Jägaren jagar Elo
Vi i lyan hade ju ingen koll alls men insåg ju att ängeln inte skyddat sig själv och undrade vem sjutton det kunde vara. Den enda nya var Harrysen så det blev rätt knepigt där.Kan säga att jag blev rejält förvånad eftersom jag i min spioninfo fick ”ulvarna käkar qitis” och ”siaren siar hemlig” och sen går qitis på som att hon siat hemlig. Var övertygad om att Harrysen var ängel då, tills jag fick reda på att spioninfon natt ett var fullständig (sådär nån dag senare när jag kom för mig att fråga om raden bara missat att skickas med).
Natt två var jätte svår. Jag förstod att du var spion och att Q var siare. Samtidigt så ville jag visa mig för dig.Kan säga att jag blev rejält förvånad eftersom jag i min spioninfo fick ”ulvarna käkar qitis” och ”siaren siar hemlig” och sen går qitis på som att hon siat hemlig. Var övertygad om att Harrysen var ängel då, tills jag fick reda på att spioninfon natt ett var fullständig (sådär nån dag senare när jag kom för mig att fråga om raden bara missat att skickas med).
Sorry, men samtidigt skrev jag i tråden att LL gjort en booboo och den sidan blev kompenserad. Det var all info som gick ut.Ni som undrade varför inte lyan fattat att @qitis var siare - vi försökte käka henne natt 1 och då borde hon ju varit ängel.
Det fuckade upp våra resonemang rätt rejält...
Jag var bybo första dygnetMen @Paddington och @Artline vad hade du fått för roll då?
Inte en chans att vi vunnit. De goda hade liksom hittat varandra.Sorry, men samtidigt skrev jag i tråden att LL gjort en booboo och den sidan blev kompenserad. Det var all info som gick ut.
och samtidigt så hade jag ju 5 ulvar i lyan + psykopaten som de facto gjorde att det var mer eller mindre 6 onda i lyan, så hade ni inte outat er igår eller idag så hade ni garanterat vunnit!!
NattDL4 borde det vara Hedinn - så blame LL igen hahahhaOch harrysen stackaren blev käkad två gånger.
Det var ju därför jag blev fundersam över Habina när hon blev förvånad över att qitis var siare, tänkte att lyan kanske trodde hon var ängel.Vi i lyan hade ju ingen koll alls men insåg ju att ängeln inte skyddat sig själv och undrade vem sjutton det kunde vara. Den enda nya var Harrysen så det blev rätt knepigt där.
14 deltagare borde generellt ge 1/3 onda, så 4a onda. denna gång gjorde jag ett avbräck från det och räknade med 15 deltagera så la in 5 ONDA + en psykopat.Inte en chans att vi vunnit. De goda hade liksom hittat varandra.
Vi käkade ju Q först, utgick från att hon var ängel, och sen började hon komma med sior....Det var ju därför jag blev fundersam över Habina när hon blev förvånad över att qitis var siare, tänkte att lyan kanske trodde hon var ängel.
Men ja, det hela förvirrade mig rejält också och jag var himla glad över att du röstat så bra när jag väl insåg att du var ängel, @Artline eftersom jag redan innan skrivit om dig som möjligt god pga det!
Jag ville ju rösta på Habina!Inte en chans att vi vunnit. De goda hade liksom hittat varandra.
Fast kompensationen blev ju delvis missriktad eftersom den totalt vilseledde oss?Sorry, men samtidigt skrev jag i tråden att LL gjort en booboo och den sidan blev kompenserad. Det var all info som gick ut.
och samtidigt så hade jag ju 5 ulvar i lyan + psykopaten som de facto gjorde att det var mer eller mindre 6 onda i lyan, så hade ni inte outat er igår eller idag så hade ni garanterat vunnit!!
5 onda inklusive 1 psykopat.14 deltagare borde generellt ge 1/3 onda, så 4a onda. denna gång gjorde jag ett avbräck från det och räknade med 15 deltagera så la in 5 ONDA + en psykopat.
sedan hur ni valde att spela, och hur goda tolkade informationen som kom ut.... well. Jag trodde onda skulle vinna på dag 4................så rent krasst var onda i övertag
Fast kompensationen blev ju delvis missriktad eftersom den totalt vilseledde oss?
well den infon missledde ju alla - eftersom ingen visste vem ängeln var och ni skulle ha sett vad spionen skickade till mig