Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattade att du var spion när du sa att du skulle jaga vidare i samma andetag som du nämnde Elo som jag jagat den nattenJapp. Var rätt solklart.
Välkommen till klubben! Röstade ju både på heffa OCH elo igårHade iaf ett rätt i mitt pussel. Samt Elo som ulv. Varför lyssnar ingen på vad jag säger?
FörlåtJag röstade på två ulvar i min sista Lynch. Har nog aldrig hänt innan
Jag röstade på två i min första!Jag röstade på två ulvar i min sista Lynch. Har nog aldrig hänt innan
Som ond har jag lyckats glömma bort vilka som är onda med mig och röstat ut demJag röstade på två i min första!
Klar fördel av rollen sen såklart, men jag har nog aldrig prickat så många ulvar i en lek förut. I alla fall inte som god.
Jag ber såå jäkla mycket om ursäkt för alla mina bloppers - ni säger ni är rostiga som deltagare, well jag kände mig uråldrig som LL - och mina bloppers......
SORRY ALLA
Det undrar jag faktiskt också.@Artline - vem skyddade du första natten?
Ingen eftersom jag glömt(!) tala om för Artline att hon var ängel. Så jag tog hjälp av vår underbara slumpgenerator när jag upptäckte det vid NattDL1.@Artline - vem skyddade du första natten?
Ledtråd 5 - roller som normalt är onda är i denna lek goda..
Tackar!Grattis GODA, onda sidan har lämnat walkover
Ah snyggt att du tog den! Jag försökte ju visa att jag fattat att du var god innan, med allt ditt tjat om att alla borde göra som vanligt så spionen kunnat upptäcka jägaren, men insåg att jag var tvungen att göra nåt tydligare.Jag fattade att du var spion när du sa att du skulle jaga vidare i samma andetag som du nämnde Elo som jag jagat den natten
Ah snyggt att du tog den! Jag försökte ju visa att jag fattat att du var god innan, med allt ditt tjat om att alla borde göra som vanligt så spionen kunnat upptäcka jägaren, men insåg att jag var tvungen att göra nåt tydligare.
Ingen eftersom jag glömt(!) tala om för Artline att hon var ängel. Så jag tog hjälp av vår underbara slumpgenerator när jag upptäckte det vid NattDL1.
Ni som undrade varför inte lyan fattat att @qitis var siare - vi försökte käka henne natt 1 och då borde hon ju varit ängel.Så i spioninfon fanns ingen info om Ängelns val
Så om allt gått som det brukar, hade Art skyddat sig själv och vi käkat siaren...Ingen eftersom jag glömt(!) tala om för Artline att hon var ängel. Så jag tog hjälp av vår underbara slumpgenerator när jag upptäckte det vid NattDL1.
Kan säga att jag blev rejält förvånad eftersom jag i min spioninfo fick ”ulvarna käkar qitis” och ”siaren siar hemlig” och sen går qitis på som att hon siat hemlig. Var övertygad om att Harrysen var ängel då, tills jag fick reda på att spioninfon natt ett var fullständig (sådär nån dag senare när jag kom för mig att fråga om raden bara missat att skickas med).Det undrar jag faktiskt också.