Jag tror jag skrattade en kvart at det har ... nu har jag dock samlat mig och forstar plotsligt vissa konstiga svar jag fatt ibland i Sverige.
Tack for att du refererade till KI och Macciarini. Jag har ibland hort om Macciarini skandalen och Karolinska men inte forstatt vad det var. Nu googlade jag och hittade en "timeline" ... och ar "astonished" over hur det hela gick till.
Som buss schaufor checkar jag in pa en tablet en viss tid varje dag. Som Marknadsforig ansvarig skriver jag tid i en "exceptions log" och en del chaufforer tror tydligen att man bara "skriver till" lite som man tycker.
Ingen forstar vilken tid det tar att kontakta bolag for tillstand med allt fran att satta upp "banners" pa deras staket, till att parkera en skolbuss med banners (NOW HIRING) pa deras mark over dagen, gora scheman for vad vi ska gora under hosten/varen eller scheman over vem som gor vad.
Nar jag hor morr over hur mycket extra tid jag far sa erbjuder jag genast de som klagar att ta over mitt skrivarbete ... emails, telefonsamtal, och iband att infinna sig "in person", scheman, tillverkning av afficher, etc.