Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör minnesalbum varje år där jag lägger in dom för mig viktigaste fotona. Den sparas allt på USB per årGissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är så värdefulla, men samtidigt försvinner allt i mängden när man har 58835 bilder från BB och det fortsätter likadant. Någonstans inser jag att jag måste rensa och prioritera för att minnena ska kunna vara tillgängliga i framtiden. Men hur ska man kunna radera något, och om inte, hur ska man kunna lagra allting?
Hur gör ni med era foton och filmklipp?
Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är så värdefulla, men samtidigt försvinner allt i mängden när man har 58835 bilder från BB och det fortsätter likadant. Någonstans inser jag att jag måste rensa och prioritera för att minnena ska kunna vara tillgängliga i framtiden. Men hur ska man kunna radera något, och om inte, hur ska man kunna lagra allting?
Hur gör ni med era foton och filmklipp?