UrsÀkter, ursÀkter.Ja, men jag rÀknar inte pannkakor som mat
Visst, det Àr nÄgot man Àter men det Àr ju Àppelpaj ocksÄ och det rÀknar jag inte heller som mat Àven om jag kan Àta det till lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UrsÀkter, ursÀkter.Ja, men jag rÀknar inte pannkakor som mat
Visst, det Àr nÄgot man Àter men det Àr ju Àppelpaj ocksÄ och det rÀknar jag inte heller som mat Àven om jag kan Àta det till lunch
UrsÀkter, ursÀkter.
Frukt i mat Ă€r en styggelseEfter pizzatrĂ„den sĂ„ funderar jag pĂ„ hur mĂ„nga som Ă€r âteam frukt i matâ versus âteam frukt hör hemma annorstĂ€desâ?
Ryser nÀr jag ser den. BlÀk. NÀ, inget för mig.En pizzeria nÀra mig har den bÀsta pizzan. Flygande Jacob.
Visa bifogad fil 129303
Banan i tacos Àr gott tycker jag! SÀrskilt om man ocksÄ lÀgger till fetaost.Ryser nÀr jag ser den. BlÀk. NÀ, inget för mig.
Men banan i tacos lÄter i och för sig ett snÀpp vÀrre.
Team frukt ignoreras i butiken.Efter pizzatrĂ„den sĂ„ funderar jag pĂ„ hur mĂ„nga som Ă€r âteam frukt i matâ versus âteam frukt hör hemma annorstĂ€desâ?
En pizzeria nÀra mig har den bÀsta pizzan. Flygande Jacob.
Visa bifogad fil 129303
Ăgg pĂ„ pizzan överlĂ„ter jag med varm hand till andra.Enligt vissa i trĂ„den verkar den sakna ett Ă€gg sĂ„ den Ă€r inte helt komplett
Jag har efter 31 Är av att mÄ illa av att bara smaka typ en tesked bruna bönor börjat Àta en hel portion, detta efter att ta bort typ 90% av sirapen och addera lite extra kanel. Helt plötsligt blev ju bruna bönor Àtbara! FörstÄr inte varför den mÄste vara sÄ söt...PÄ tal om socker till salt och fett sÄ Àr det ju en klassiker Àven i Sverige. Sirapssöta bruna bönor med flÀsk t ex, eller karamelliserad lök och lingonsylt till stekt strömming.
SÄsen runt bruna bönor Àr fullstÀndigt oÀtlig! SjÀlva bönorna smakar riktigt bra om man fÄr bort det dÀr klistriga, söta!Jag har efter 31 Är av att mÄ illa av att bara smaka typ en tesked bruna bönor börjat Àta en hel portion, detta efter att ta bort typ 90% av sirapen och addera lite extra kanel. Helt plötsligt blev ju bruna bönor Àtbara! FörstÄr inte varför den mÄste vara sÄ söt...
Ăr fikon en frukt? Och hur ser vi pĂ„ meloner?
Och mitt favvo-recept pÄ sötsur sÄs innehÄller lichi (hittar det inte nu )
Jag Àr nog team frukt