Japp, det är det! Men inte så mycket frukt i nån av dem väl?Bacon och pannkaka är gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det är det! Men inte så mycket frukt i nån av dem väl?Bacon och pannkaka är gott.
Nej, tänkte mest på kombinationen med salt och sött...Japp, det är det! Men inte så mycket frukt i nån av dem väl?
Nej, tänkte mest på kombinationen med salt och sött...
Majs är inte frukt. Det är jättegott i sallader!
Jag är kanske konstig men har aldrig socker i pannkakaNej, tänkte mest på kombinationen med salt och sött...
Jag är kanske konstig men har aldrig socker i pannkaka
Finns det de som har det? Har jag aldrig haft och vi hade det aldrig när jag växte upp.Jag är kanske konstig men har aldrig socker i pannkaka
Det finns massor av pannkaksrecept med socker i! Men jag har det som sagt inte.Finns det de som har det? Har jag aldrig haft och vi hade det aldrig när jag växte upp.
Ok, de har aldrig funnits i min värld, därför blev jag så häpen. Jag har det förstås inte heller.Det finns massor av pannkaksrecept med socker i! Men jag har det som sagt inte.
Nej, tänkte mest på kombinationen med salt och sött...
Precis! Jag gör ugnspannkaka med baconbitar - jättegott!! (men fortfarande väldigt långt från all frukt)Pannkakor med bacon är väl ungefär samma som fläskpannkaka? Inget konstigt alls!
Precis! Jag gör ugnspannkaka med baconbitar - jättegott!! (men fortfarande väldigt långt från all frukt)
Jag brukar ha lite vaniljsocker i mina pannkakor.Finns det de som har det? Har jag aldrig haft och vi hade det aldrig när jag växte upp.
Mormor hade det när jag var liten vet jag.Ok, de har aldrig funnits i min värld, därför blev jag så häpen. Jag har det förstås inte heller.
Möjligtvis hemmagjorda rårörda lingon då - med ungefär en tredjedel så mycket socker som de man köper! Då blir de syrliga istället för söta, jag gillar verkligen inte tydlig sötma i mat!Inte ens lingonsylt till? Det är ju annars en klassiker till just fläskpannkaka.
Bra tipsJag varnar för smörgåstårta från citygross. Dom envisas att ha mimosa i