Någon som kan hjälpa mig akut

Jag har ännu inte fått svar på odlingen. Katten har dock svarat bra på medicinen och kissar normalt, men igår skedde det en kissolycka på köksgolvet så har en aning om att odlingen kommer att visa något.
Får hon kortison? Då brukar de kissa på sig ibland.
 
inget penicilin eller väntar de med det tills de fått odling?
Nej, hon får bara metacam och inget annat just nu. När odlingen är klar kan hon eventuellt få en annan medicin. Jag ringde kliniken idag om de hade besked att ge, men jag uppfattade det som om urinen skulle skickas på odling idag. Lite osäkert där och de hade datahaveri så jag kunde inte få närmare besked. De hör av sig när de vet.
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 574
Senast: co-SMAD4
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppgiven. Försöker inget längre. Jag har åter kontakt med vårdteamet. Men jag upplever inte att jag får någon hjälp. Inget blir...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 578
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 950
Senast: Blyger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp