Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Skönt att det gått så bra för er och starkt jobbat!
Tack!Skönt att höra att det gick bra hos veterinären.
Bra jobbat!
Tack!Bra jobbat, hoppas på ett snabbt tillfrisknande!
Ja, jag är klart lugnare nu. Vi har hunnit komma hem.Bra jobbat av både matte och katten!
Hur känns det för dig nu? Lugnare?
Alternativet hade kunnat vara så mycket värre. Problem med kisseriet kan snabbt bli jättedåligt.Vad duktig du är som trotsar ångesten! Du ÄR en bra kattägare
Tack! Ja, vi är på rätt väg i alla fall.Hoppas kisse mår bra igen snart
Skönt att höraTack! Ja, vi är på rätt väg i alla fall.
Jag har ännu inte fått svar på odlingen. Katten har dock svarat bra på medicinen och kissar normalt, men igår skedde det en kissolycka på köksgolvet så har en aning om att odlingen kommer att visa något.Såg tråden nu, hoppas det går framåt för din fina katt ❤ och bra jobbat med ångesten! ❤
Får hon kortison? Då brukar de kissa på sig ibland.Jag har ännu inte fått svar på odlingen. Katten har dock svarat bra på medicinen och kissar normalt, men igår skedde det en kissolycka på köksgolvet så har en aning om att odlingen kommer att visa något.
Nej. Hon får metacam.Får hon kortison? Då brukar de kissa på sig ibland.
inget penicilin eller väntar de med det tills de fått odling?Nej. Hon får metacam.
Nej, hon får bara metacam och inget annat just nu. När odlingen är klar kan hon eventuellt få en annan medicin. Jag ringde kliniken idag om de hade besked att ge, men jag uppfattade det som om urinen skulle skickas på odling idag. Lite osäkert där och de hade datahaveri så jag kunde inte få närmare besked. De hör av sig när de vet.inget penicilin eller väntar de med det tills de fått odling?